ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خرید کت‌وشلوار انصاریفرد از جیب پرسپولیس!+ سند

  • کد خبر: ۴۲۸۸۶
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
خرید کت‌وشلوار انصاریفرد از جیب پرسپولیس!+ سند
اسناد نشان می‌دهد که مدیرعامل سابق سرخپوشان از حساب باشگاه برای خود کت و شلواری حدودا بیست میلیون تومانی خریده‌است.
به گزارش شهرآرانیوز، در دوره مدیریت محمدحسن انصاری فرد اتفاقات عجیب و غریبی در مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ داده است، اتفاقاتی که هنوز هم اثرات ناخوشایند آن بر پیکر باشگاه نمایان است. از انعقاد قرارداد عجیب با کارگزار گرفته تا اتفاقاتی نظیر پرداخت نکردن مطالبات کالدرون که منجر به جدایی این مربی و شکایتش از پرسپولیس به فیفا شده است.

اسناد نشان می‌دهد در روز‌هایی که پرسپولیس به شدت دچار مشکل مالی بوده و حتی توان پرداخت قبوض خدمات باشگاه را نداشته است، محمدحسن انصاری‌فرد از فروشگاه با برند‌های معتبر، اقدام به خرید کت‌وشلوار و البسه شخصی کرده است و در نهایت با دستور به ذی‌حساب، هزینه این خرید از حساب باشگاه پرداخت شده است.

در یکی از این خریدها، انصاری‌فرد ۲ دست کت و شلوار، جوراب و یک عدد ژاکت می‌خرد که مجموع فاکتور آن، ۹ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان می‌شود. البته در این فاکتور تخفیف یک میلیون و ۸۳۹ و ۲۰۰ تومانی هم لحاظ شده است، اما نکته جالب‌تر ماجرا اینجاست که پول این فاکتور را رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه از جیبش پرداخت می‌کند، اما او در ادامه با نوشتن یک نامه رسمی در سربرگ پرسپولیس خطاب به مدیر عامل، از او تقاضا می‌کند که این پول از محل باشگاه پرسپولیس به حسابش واریز شود.

او حتی در این نامه شماره حساب خود را برای واریز پول قید می‌کند. انصاری فرد نیز با پاراف نامه، از ذی‌حساب باشگاه درخواست می‌کند که اقدام لازم برای پرداخت پول به حساب معاون اقتصادی انجام شود.


خرید کت‌وشلوار انصاریفرد از جیب پرسپولیس!+ سند

خرید کت‌وشلوار انصاریفرد از جیب پرسپولیس!+ سند


خرید کت‌وشلوار انصاریفرد از جیب پرسپولیس!+ سند

در یک مورد دیگر نیز انصاری‌فرد برای خرید البسه شخصی این‌بار به یک فروشگاه با برند ایتالیایی سر می‌زند و پس از خرید، دستور می‌دهد مبالغ این خرید، از حساب پرسپولیس به حساب فروشگاه مذکور واریز شود.

در این فاکتور مدیرعامل وقت پرسپولیس، ۴ دست کت‌وشلوار و سه پیراهن خریداری می‌کند که جمع فاکتور آن ۹ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۴۷۱ تومان می‌شود. مدیران مالی پرسپولیس هم مانند فاکتور قبلی، این مبلغ را هم به حساب فروشگاه مذکور واریز می‌کنند.

بررسی دقیق این اسناد نشان می‌دهد، درست در روز‌هایی که دعوا بر سر پرداخت مطالبات کالدرون بوده است و بازیکنان هم از پرداخت نشدن مطالبات‌شان گله داشته‌اند و دائم تهدید به اعتصاب می‌کردند، انصاری‌فرد که خود را یک مدیر پرسپولیسی تمام عیار قلمداد می‌کرد، حدود ۱۷ میلیون تومان از حساب باشگاه برای خرید البسه شخصی هزینه کرده و ظاهرا مشکلات مالی باشگاه هم اهمیتی برای او نداشته است.

همه این‌ها در حالی است که حالا به لطف عملکرد این مدیر پرهزینه، کالدرون و دستیارانش از پرسپولیس شکایت کرده‌اند و این باشکاه باید حدود ۷۸۰ هزار دلار به آن‌ها بپردازد.

در کنار این موضوع پرداخت نکردن مطالبات برانکو هم، باشگاه پرسپولیس را در آستانه یک محرومیت سنگین از سوی فیفا قرار داده است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->