معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نگاهی به شماره جدید ماه نامه Pc World | سپتامبر ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۴۳۰۰۸
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
نگاهی به شماره جدید ماه نامه Pc World | سپتامبر ۲۰۲۰
شماره جدید ماه نامه Pc World در ماه سپتامبر با اختصاص تصویر روی جلد خود به Galaxy Note ۲۰ سامسونگ تلاش کرده است به مخاطبان در انتخاب پرچم دار جدید و گران قیمت تلفن‌های همراه هوشمند کمک کند.
نجفی | شهرآرانیوز - مایکل سایمون در گزارش خود با اشاره به ۳ دلیل برای صرف ۱۰۰۰ دلار برای خرید نوت ۲۰ به ۳ دلیل نیز خریدن آن را رد می‌کند. او می‌نویسد: «ابتدا باید توجه کنید که ۳ محصول Galaxy Note، Galaxy Note Ultra و Galaxy Note ۲۰S تفاوت‌هایی جزئی دارند که پیش از صرف ۱۰۰۰ دلار برای آن‌ها باید دوباره و چندباره آن‌ها را بررسی کرد. به طور خلاصه این نکات عبارت اند از پردازشگر سریع‌تر در مدل ۲۰S در مقایسه با ۲ مدل دیگر، اختصاص رم دوازده گیگابایتی به Galaxy Note ultra و قلم جدیدGalaxy Note ۲۰S که فاصله دستور تا اجرا را به کمتر از ۹ میلی ثانیه کاهش داده است.»
 
مدل جدید الزاما مدل بهتر نیست
 
موضوع نشت اطلاعات کاربران در اینترنت در ماه‌های گذشته تقریبا به امری عادی تبدیل شده است. البته بر خلاف کشور ما که درز اطلاعات خصوصی مردم تقریبا هیچ جریمه‌ای را متوجه مدیران و سازمان‌های مسئول نمی‌کند، برخورد با این موضوع در کشور‌های دیگر کمی متفاوت است.

اگر از فعالان قدیمی شبکه‌های اجتماعی هستید، حتما G+ یا گوگل پلاس را می‌شناسید، شبکه اجتماعی گوگل که خیلی زود به تاریخ پیوست، اما فراموش نشد! گوگل به تازگی (خرداد) در یک دادگاه درباره نشت اطلاعاتی ۵۰ میلیون عضو خود در سال ۲۰۱۸ اتهامات را پذیرفته و دادگاه نیز حکمی معادل۵/۷ میلیون دلار به عنوان غرامت یا به طور دقیق‌تر ۱۲ دلار برای هر کاربر بریده است! کاربران برای دریافت غرامت باید ثابت کنند در فاصله ژانویه ۲۰۱۵ تا آوریل ۲۰۱۹ عضو شبکه بوده و به هر نحوی اطلاعات شخصی خود را در آن بارگذاری کرده اند.
 
۵ سال از عرضه ویندوز ۱۰ می‌گذرد و به نظر می‌رسد مایکروسافت به صورت آرام، اما پیوسته در حال گسترش خدمات کم نظیر آن است. مارک هاچمن در این شماره Pc World به ویژگی‌های ویندوز مایکروسافت از Windows Defender که کاربران را از نصب آنتی ویروس‌های مجزا بی نیاز کرده تا عرضه لینوکس قالب ویندوز اشاره کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->