سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد
سرخط خبرها

سردار کارگر: امسال نه در تهران و نه در خلیج‌فارس رژه نخواهیم داشت

  • کد خبر: ۴۳۰۷۱
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
  • ۱
سردار کارگر: امسال نه در تهران و نه در خلیج‌فارس رژه نخواهیم داشت
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد: امسال نه در تهران و نه در خلیج فارس رژه نخواهیم داشت و به جای آن مراسم تکریم و گرامیداشت یک میلیون رزمنده دفاع مقدس را خواهیم داشت.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس صبح امروز سه شنبه ٢۵ شهریور ماه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم.

سردار کارگر گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد ماه امسال آغاز شده و به مدت ۴٣ هفته تا ٢٩ اسفندماه ادامه خواهد داشت. همه برنامه‌های تعیین شده تحت هدایت و نظارت ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار دارد و ستاد‌های جنبی مانند آنچه در وزارت خانه‌ها و نیرو‌های مسلح فعالیت می‌کنند، با هماهنگی ستاد مرکزی برنامه‌های خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: ١٨ ستاد در نیرو‌های مسلح، ٣١ ستاد استانی و ۴٠٠ ستاد نیز در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند. ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست سرلشکر باقری تشکیل شده و برنامه‌های متعددی نیز پیش بینی شده است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درباره برگزاری مراسم رژه سالیانه دفاع مقدس گفت: امسال نه در تهران و نه در خلیج فارس رژه نخواهیم داشت و به جای آن مراسم تکریم و گرامیداشت یک میلیون رزمنده دفاع مقدس را خواهیم داشت. امسال ۵٠۵ ستاد در سراسر کشور تشکیل شده است. در نیرو‌های مسلح معاونان هماهنگ کننده نیرو‌های مسلح مسئولیت ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را بر عهده دارند و در وزارت خانه‌ها یکی از معاونان وزرا مسئول این ستاد هستند. در استان‌ها نیز استاندار مسئول ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است. در شهرستان‌ها هم نیز مسئولیت این ستاد برعهده فرمانداران آن هاست.

وی ادامه داد: ١٨ ستاد در نیرو‌های مسلح، ٢٨ ستاد وزارت خانه‌ها و سازمان‌های کشوری مستقر در مرکز، ٣١ ستاد استانی، ۴٠٠ ستاد شهرستانی و همچنین کمیته‌های ستادی و تخصصی ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز ٢٨ ستاد هستند. امسال برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیش‌بینی شده و به ما اعلام شده و آن را تأیید کرده و به سازمان‌ها نیز ابلاغ کرده‌ایم.

سردار کارگر با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است در نیرو‌های مسلح انجام شود، اظهار کرد: ٣۶ برنامه در عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، ٣٨١ برنامه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ٢٧٨ برنامه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ٨٠ برنامه در نیروی انتظامی، ۶۵ برنامه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ١٨٨ برنامه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ٣٣ برنامه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می‌شود؛ همچنین ١٠۶١ برنامه در نیرو‌های مسلح در حال اجراست که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سازمان‌ها و نهاد‌های کشوری که در مرکز قرار دارند، در مجموع ٧٠٩ برنامه را در وزارت خانه‌های آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعاون، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، علوم و تحقیقات، ارشاد، کشور، نفت، ورزش و جوانان، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، حوزه‌های علمیه، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز رسیدگی به امور مساجد، جمعیت هلال احمر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، اتاق اصناف ایران و شهرداری تهران تدارک دیده اند که باید اجرایی شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خاطره
United States of America
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
اگه از کرونا می ترسید بچه مدرسه ای ها رو بفرستیم رژه برند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->