واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

امروز ۲۵ شهریور کدام سهام‌های بورس سود بیشتری کردند؟

  • کد خبر: ۴۳۱۲۲
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
  • ۱
امروز ۲۵ شهریور کدام سهام‌های بورس سود بیشتری کردند؟
حمایت حقوقی‌ها و سبز ماندن بازار در دو روز متوالی بالاخره توانست سطح اعتماد عمومی را به آینده بازار سرمایه در روز‌های آینده بهبود ببخشد. در جریان معاملات امروز اکثر نماد‌ها به صف خرید رسیدند و نماد‌ها بزرگ شاخص ساز توانستند بعد از مدت‌ها رشد بیش از ۵۰ هزار واحدی را برای نماگر اصلی بازار رقم بزنند.

گروه اقتصاد/شهرآرانیوز، امروز شاخص کل بورس با رشد ۵۹۶۷۲ واحدی معادل ۳.۷۱ درصد رشد کرد و به سطح یک میلیون و ۶۶۷ هزار واحدی رسید تا بالاخره از کانال یک و نیم میلیون خارج شود. شاخص کل هم وزن نیز با ۵۹۴۷ واحد رشد معادل ۱.۴۱ درصد صعود کرد و به پله ۴۲۸ هزار واحدی رسید. شاخص بازار فرابورس نیز امروز با ۴۳۷ واحد رشد، معادل ۲.۵۶ درصد صعود را تجربه کرد و به سطح ۱۷۴۵۰ واحدی رسید تا نشان دهد نماد‌های کوچک فرابورسی هم مورد توجه معامله گران قرار گرفته اند و در روند صعودی با نماد‌های بزرگ شاخص ساز همراه شده اند.

بررسی تعداد نماد‌هایی که در قیمت مثبت و منفی معامله شدند نیز نشان می‌دهد که امروز هم بیشتر نماد‌های معاملاتی در بازار در قیمت‌های مثبت داد و ستد شدند. امروز در مجموع ۳۴۲ نماد در قیمت‌های مثبت و ۲۷۸ نماد نیز در قیمت‌های منفی معامله شدند که این اتفاق نیز طی چند هفته اخیر نادر بوده است. چراکه اغلب روز‌های معاملاتی تعداد نماد‌های منفی بیش از نماد‌هایی بودند که در قیمت‌های مثبت معامله شدند.

در مجموع طی معاملات بازار بورس ۹ میلیارد و ۴۶۰ میلیون برگ سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۳۵ میلیارد تومان معامله شدند. در بازار فرابورس نیز ۲ میلیارد و ۳۸۶ میلیون سهم به ارزش ۷ هزار و ۷۷۹ میلیارد تومان میان معامله گران داد و ستد شد.

معاملات در صندوق‌های ETF نیز امروز با هیجان دنبال شد. صندوق دارا اول توانست رشد ۸.۲۹ درصدی را به ثبت برساند. صندوق سرمایه گذاری آگاس نیز ۱۸.۵۶ درصد صعود را در روز بازگشایی خود تجربه کرد. لازم به ذکر است که چهار نماد پالایشگاهی شبریز، شتران، شبندر و شپنا که قرار است در صندوق پالایشی یکم عرضه شوند نیز امروز همچنان بسته بودند و معامله‌ای در تابلویشان ثبت نشد. فردا آخرین مهلت پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم است و انتظار می‌رود بعد از اتمام این مهلت معاملات در این نماد‌ها از سرگیری شود.

در این ادامه این گزارش لیست نماد‌هایی که بیشترین رشد را امروز تجربه کردند و همینطور نماد‌هایی که بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند را می‌بینید.

نمادهایی که امروز بیشترین رشد (سود) را تجربه کردند:
امروز ۲۵ شهریور کدام سهام‌های بورس سود بیشتری کردند؟
نمادهای موثر بر شاخص کل بورس:

امروز ۲۵ شهریور کدام سهام‌های بورس سود بیشتری کردند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
سلام کارگزاری آگاه لطفا بریز جون عزیزت واریز کن گرفتاریم بخدا 3ماه شده لعنتی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->