تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان
سرخط خبرها

برادران محمودی با فیلم «مردن در آب مطهر» به جشنواره فیلم بوسان می‌روند

  • کد خبر: ۴۳۱۵۸
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
برادران محمودی با فیلم «مردن در آب مطهر» به جشنواره فیلم بوسان می‌روند
فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی در جشنواره جهانی فیلم بوسان نمایش داده می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ برادران محمودی با فیلم «مردن در آب مطهر» در اولین حضور بین‌المللی خود پس از درخشش در جشنواره فیلم فجر در بیست و پنجمین دوره جشنواره جهانی فیلم بوسان حضور خواهند یافت.

 

این پنجمین حضور «برادران محمودی» در جشنواره فیلم بوسان است. آنها پیش از این با فیلم‌های چند متر مکعب عشق ، رفتن ، رونا مادر عظیم و هفت و نیم در این جشنواره حضور یافته‌اند.

 

برادران محمودی با فیلم «مردن در آب مطهر» به جشنواره فیلم بوسان می‌روند

جمشید محمودی برای فیلم «رونا مادر عظیم» جایزه بهترین فیلم بخش کیم و نوید محمودی جایزه ویژه هیات داوران را برای کارگردانی فیلم «رفتن» از جشنواره بوسان دریافت کرده‌اند.

 

جشنواره جهانی فیلم بوسان ۱۵ تا ۲۵ مهرماه ( ۷ تا ۱۶ اکتبر)  در کره جنوبی برگزار می‌شود.

 

این فیلم عاشقانه قصه چند جوان مهاجر افغان را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند.

برادران محمودی با فیلم «مردن در آب مطهر» به جشنواره فیلم بوسان می‌روند


برادران محمودی فیلم سازان افغانستانی ساکن ایران هستند که آثار زیادی در کارنامه دارند. چند متر مکعب عشق فیلمی بود که نام آنها را بر سر زبان‌ها انداخت و این دو برادر به تازگی فیلم سینمایی هفت و نیم به صورت آنلاین اکران کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->