معرفی انیمیشن «گورخر» | با خودت کنار بیا + دانلود

  • کد خبر: ۴۳۱۹۴
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
معرفی انیمیشن «گورخر» | با خودت کنار بیا + دانلود
انیمیشن «گورخر» که از مجموعه‌ی «حیوانات» انتخاب شده است، داستان یک گور‌خر خوشحال است که در دشت برای خودش می‌چرخد و می‌دود. او ناگهان به یک درخت برخورد می‌کند و راه راه‌های روی بدنش عوض می‌شود.
عاطفه جوینی | شهرآرانیوز - «تفاوت» مقوله‌ای است که همیشه آدم‌ها را آزار می‌دهد. اینکه بتوانند فرق متفاوت بودن را با بد بودن بفهمند خیلی زمان می‌برد. گاهی وقت‌ها ما با آدم‌هایی که دوروبرمان هستند فرق‌هایی داریم. این موضوع باعث می‌شود حسّ بدی به خودمان پیدا کنیم و به دلیل این تفاوت‌ها از آدم‌ها کناره بگیریم. مسئله‌ی مهم در اینجا توجه به تفاوت است، نه برچسب «خوب بودن» یا «بد بودن». بعضی کلمات اسمشان برچسب است و نباید برای همه‌چیز از آن‌ها استفاده کرد. مثلاً اگر کسی کار خوبی انجام داد، نباید او را در دسته‌ی خوبان قرار دهیم و اگر کسی مرتکب اشتباهی شد، او را در دسته‌ی بدان بگذاریم. این کار باعث می‌شود نتوانیم آدم‌ها و خودمان را خوب بشناسیم، چون همیشه همه را در ۲ دسته‌ی خوبان و بدان قرار می‌دهیم.

انیمیشن «گورخر» که از مجموعه‌ی «حیوانات» انتخاب شده است، داستان یک گور‌خر خوشحال است که در دشت برای خودش می‌چرخد و می‌دود. او ناگهان به یک درخت برخورد می‌کند و راه راه‌های روی بدنش عوض می‌شود. گورخر که از این اتّفاق متعجّب است، چند لحظه به فکر فرو می‌رود و تصمیم می‌گیرد کاری کند تا به شکل اوّلش برگردد. او دوباره می‌دود و خودش را به درخت می‌زند، اما این‌بار راه‌راه‌های بدنش شکل جدیدی پیدا می‌کنند. گورخر غمگین می‌شود و بالا و پایین می‌پرد، چون نمی‌تواند شکل جدیدش را تحمل کند. او هربار که بالا می‌پرد، شکل راه‌راه‌هایش عوض می‌شود و دیگر مثل اوّلش نیست. به همین دلیل، با ناراحتی و ترس، شروع به دویدن می‌کند تا شاید از شکل جدید پوست بدنش راحت شود، امّا هیچ اتّفاقی نمی‌افتد. حیوان بیچاره نمی‌تواند شکل جدید خودش را بپذیرد. او سعی می‌کند هر طور شده است از این حادثه‌ی بد فرار کند. او با خودش فکر می‌کند گور‌خری که راه‌راه نباشد دیگر گور‌خر نیست! سختی زیادی را تحمّل می‌کند و بالأخره با خودش کنار می‌آید. ما هم باید بدانیم اتّفاقات همیشه خبر نمی‌کنند و نباید امید و روحیّه‌مان را از دست بدهیم. به هر حال، گور‌خر در صورتی خوشحال می‌شود که بتواند تفاوت جدیدش با بقیّه را بپذیرد و تغییر رنگش را چیز بدی برای خودش نداند. پس این پویانمایی را ببینیم تا متوجّه شویم گورخر چطور خوشحال شد و از غصّه خوردن دست برداشت.
 
 
 
 
معرفی انیمیشن «گورخر» | با خودت کنار بیا + دانلود
گورخر / Zebra
 
سال تولید: ۲۰۱۳
 
کارگردان: جولیا اوکر
 
کشور: آلمان
 
زمان: ۲ دقیقه
 
جوایز: برنده‌ی جایزه‌ی گریمه‌ی بهترین پویانمایی کوتاه در سال ۲۰۱۹
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->