ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

استقلالی‌ها منتظر علی کریمی

  • کد خبر: ۴۳۳۰۰
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
استقلالی‌ها منتظر علی کریمی
فرشید باقری گفت: با بازگشت علی کریمی به اردوی استقلال قطعا قدرتمندتر از قبل می‌شویم.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرشید باقری یکی از بازیکنانی است که بی صبرانه انتظار حضور علی کریمی در تمرینات استقلال را می‌کشد.
 
هافبک میانی استقلال می‌گوید: «همه ما منتظر علی کریمی هستیم تا با تمام قدرت ظاهر در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. ما شرایط خوبی داریم و خوشحالیم و امیدوارم بتوانیم نمایش خوب داشته باشیم واز گروه بالا برویم.»
 
باقری درباره اینکه وضعیت خودش به چه گونه است نیز این صحبت‌ها را به زبان آورده: «شرایط خودم هم خوب است. خوب تمرین می‌کنم و هیچ مصدومیتی ندارم. تصمیم دارم دوباره به اوج برگردم. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا فرصت خوبی است تا با تمام قوا خودم را نشان دهم.»
 
آیا خروج الوحده از لیگ قهرمانان آسیا به سود استقلال است؟ باقری به این سوال هم پاسخ می‌دهد: «از این نظر که تعداد بازی کم شده؛ چون قبلا ۳ روز ۳ روز بود، به نفع ما است. از طرفی باید منتظر بازی الشرطه و الاهلی باشیم، چون الشرطه یک بازی دیگر با الاهلی دارد. نتیجه این بازی بازی برای ما مهم است. ولی ما دوست داریم هر دو بازی را ببریم وسر گروه شویم.»
 
باقری درباره میزان شناخت استقلال از الشرطه با توجه به اینکه یک بار با این تیم مصاف داشته نیز توضیحاتی می‌دهد: «الشرطه تیم خوبی است و اصولا بازی‌های آسیایی متفاوت است و تیم‌ها خوب و محکم هستند. آن‌ها بازی پایاپایی مقابل الاهلی انجام دادند و ما نباید از یاد ببریم که شرایط تاکتیکی این تیم چه طور است. همه بازی‌ها را باید جدی بگیریم و نباید تصور کنیم که، چون یک بار با الشرطه بازی کردیم در بازی دوم کار ما راحت خواهد بود. باید با دید کافی مقابل این تیم قرار بگیریم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->