زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شروع اکران سه فیلم جدید در سینماها

  • کد خبر: ۴۳۳۰۵
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
شروع اکران سه فیلم جدید در سینماها
اکران سه فیلم جدید سینمایی در حالی از امروز در سینماها آغاز می‌شود که دو فیلم «بی‌حسی موضعی» و «دریا موج کاکا» پس از یک هفته نمایش، کمتر از یکصد میلیون فروش داشتند.
به گزارش شهرآرانیوز - با شروع برنامه جدید اکران سینما‌ها فیلم‌هایی با بازی محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی و حسن معجونی از چهارشنبه، ۲۶ شهریور روی پرده رفته‌اند.
 
 
شروع اکران سه فیلم جدید در سینماها

 
«آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده با بازی محمدرضا فروتن، بهرام افشاری و بهاره رهنما ترکیب جدیدی از همکاری این سه بازیگر را دارد.
 
 
شروع اکران سه فیلم جدید در سینماها
 
 
«آبادان یازده ۶۰» مهرداد خوشبخت هم یکی از فیلم‌های دفاع مقدسی جشنواره فجر سال قبل است که با بازی علیرضا کمالی، حسن معجونی و ویدا جوان به ماجرایی در زمان جنگ تحمیلی می‌پردازد که شهر آبادان در آستانه سقوط قرار گرفته بود.
 
 
شروع اکران سه فیلم جدید در سینماها
 

«روز‌های نارنجی» نیز دیگر فیلمی است که در جشنواره‌های خارجی متعددی حضور داشته و جوایزی هم کسب کرده است. هدیه تهرانی، علی مصفا و مهران احمدی بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی آرش لاهوتی هستند.

این فیلم‌ها در حالی روانه اکران شده‌اند که سازندگان بعضی از آن‌ها در گفتگو‌هایی تاکید کرده‌اند که یا از اکران در این شرایط ناراضی هستند یا اینکه برای سینما به نوعی از خودگذشتگی کرده‌اند چرا که میزان حضور مخاطب در سالن‌های سینما آنقدر کم است که هم فیلم‌ها و هم سینما‌ها با ضرر‌های مالی هنگفتی روبرو شده‌اند. مهم‌ترین مسئله‌ای که در این باره مطرح می‌شود این است که علیرغم توصیه‌ها مردم به راحتی به رستوران‌ها می‌روند، اما حاضر به سینما رفتن نیستند آن هم به این خاطر که خیلی‌ها اصلا نمی‌دانند سینما‌ها باز هستند.

البته مدتی قبل انتقادی هم در فضای مجازی مطرح شد، مبنی براینکه در سینما فرهنگ تماشاگری که قصد تماشای فیلمی را داشته باید پول چند بلیت اضافی را هم می‌داده تا تعداد تماشاگر به حد نصاب برسد. این موضوع پیش از شیوع کرونا هم رویه‌ای مرسوم در سینما‌ها بود، ولی تصور می‌شد در اوضاع فعلی ممانعتی برای حداقل تعداد تماشاگر نباشد، اما پیگیری ایسنا از محمدرضا صابری - سخنگوی انجمن سینماداران - حاکی از این است که این رویه به دلیل به صرفه نبودن، همچنان برقرار است و معمولا فیلم‌ها در هر سانس برای کمتر از پنج تماشاگر نمایش داده نمی‌شود.  

با این حال با ثباتی که تا حدودی در روز‌های اخیر در آمار مبتلایان کرونا وجود داشت انتظار می‌رفت آمار تماشاگران سینما که صاحبانش بر رعایت پروتکل‌ها تاکید دارند افزایش یابد و این امید هست که با اکران فیلم‌های جدید رونقی در سینما‌ها ایجاد شود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->