پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات وام خرید موبایل و لپ تاپ برای دانشجویان

  • کد خبر: ۴۳۴۱۱
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
جزئیات وام خرید موبایل و لپ تاپ برای دانشجویان
رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: اولویت اختصاص وام ضروری در سال تحصیلی جدید با دانشجویانی خواهد بود که وام را برای تهیه اقلام مورد نیاز آموزش مجازی می خواهند.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر مطیعی درباره اختصاص وام ویژه کمک خرید تجهیزات ارتباطی با آموزش‌های مجازی درسال تحصیلی جدید گفت: در این رابطه طی بخشنامه ای که قرار است به دانشگاه‌ها ابلاغ کنیم، اولویت اختصاص وام ضروری با دانشجویانی خواهد بود که این وام را برای توسعه ابزار هوشمند آموزش مجازی می‌خواهند.

 

وی ادامه داد:  باتوجه به افزایش قابل‌توجهی که وام ضروری در سال تحصیلی جدید دارد می تواند بخشی از مشکلات دانشجویان را در زمینه آموزش مجازی حل کند. 

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: مشکلات جامعه برای همه مردم از جمله دانشجویان و خانواده آن‌ها وجود دارد شاید همه را ما نتوانیم حل کنیم ولی در حد توان و امکانات خود وام ضروری را ارائه می‌دهیم تا دانشجویان بتوانند به وسیله آن گوشی هوشمند، لپ تاپ و در کل ابزار آموزش مجازی که نیاز دارند را تهیه کنند. 

 

مطیعی پیش از این گفته بود: رویکرد اصلی صندوق در سال تحصیلی جدید، تقویت وام‌های دانشجویی است؛ به طوری که وام تحصیلی از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به ۱.۵ میلیون تا ۲ میلیون تومان و وام ضروری از یک میلیون تومان به ۲ تا ۵ میلیون تومان در موارد خاص افزایش یافته است.

 

به گفته وی وام شهریه از حدود یک میلیون تا پنج میلیون تومان برای سال تحصیلی جدید افزایش دارد.

 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->