«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

تصاویری از جعبه‌های پلی استیشن ۵ منتشر شد

  • کد خبر: ۴۳۴۵۵
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
تصاویری از جعبه‌های پلی استیشن ۵ منتشر شد
همزمان با آغاز پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن ۵ توسط شرکت ژاپنی سونی بالاخره نخستین تصاویر از ظاهر بسته‌های این دستگاه منتشر شدند؛ جعبه‌هایی که برای مدل‌های دیسک‌خور و دیجیتالی رنگ‌بندی متفاوتی دارند.
به گزارش شهرآرانیوز - کنسول پلی‌استیشن ۵ با قیمت‌های ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار در دو مدل کاملا دیجیتالی و دیسک‌خور به بازار می‌آید. همچنین نباید فراموش کرد که اخبار بازی رسمی به ما می‌گویند که این دو مدل فارغ از داشتن و نداشتن توانایی اجرای دیسک، هیچ تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند و از قدرت یکسانی برخوردار هستند. سونی پیش‌فروش رسمی کنسول را در چندین و چند خرده‌فروشی آغاز کرده است و بسیاری از فروشگاه‌ها همچون وال‌مارت در عرض چند دقیقه گفتند که همه‌ی پلی‌استیشن ۵‌های آن‌ها به فروش رسیده است.
 
تصاویری از جعبه‌های پلی استیشن ۵ منتشر شد
 
با توجه به آغاز پیش‌فروش رسمی کنسول که هر لحظه وارد خرده‌فروشی‌های کشور‌های بیشتری خواهد شد، بالاخره گیمر‌ها می‌توانند تصویر جعبه‌های پلی‌استیشن ۵ را ببینند. سونی برای جعبه‌ی پلی‌استیشن ۵ دیجیتالی بیشتر از رنگ سیاه استفاده کرده است و روی جعبه‌ی پلی‌استیشن ۵ دیسک‌خور غالبا رنگ سفید به چشم می‌خورد. ظاهرا هدف شرکت ژاپنی این بود که بسته‌ها در عین شباهت داشتن به یکدیگر، به اندازه‌ی کافی متفاوت نیز به نظر بیایند.
 
 
تصاویری از جعبه‌های پلی استیشن ۵ منتشر شد
 
 
منبع: زومجی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->