پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است
سرخط خبرها

مرز شلمچه و چزابه تا پایان ماه صفر مسدود است

  • کد خبر: ۴۳۶۶۷
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مرز شلمچه و چزابه تا پایان ماه صفر مسدود است
مرزهای شلمچه و چزابه تا اطلاع بعدی مسدود است و با‌توجه‌به شیوع کرونا، کشور عراق هیچ زائری را پذیرش نمی‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار ویژه خرمشهر گفت: همچنان مرز شلمچه از سوی دو کشور ایران و عراق بسته است و از مردم می‌خواهیم به سمت مرز حرکت نکنند.

محمد حیدری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کشور عراق تحت هیچ عنوان، زائر پذیرش نمی‌کند و حتی اتباع خارجی که از دیگر کشور‌ها وارد ایران شده‌اند نیز اجازه ورود به کشور عراق را ندارند.

وی با اشاره به مراجعه برخی زائران به مرز شلمچه، افزود: همچنان مرز شلمچه از سوی دو کشور ایران و عراق بسته است و از مردم می‌خواهیم به سمت مرز حرکت نکنند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: هیچ مراسم عزاداری در مرز‌ها برگزار نمی‌شود و هیچ موکبی نیز در مرز‌ها فعالیت ندارد و نخواهد داشت.

مرز چذابه تا پایان ماه صفر مسدود است

 
فرماندار دشت‌آزادگان از مسدود بودن مرز چذابه تا پایان ماه صفر خبر داد.

حمید سیلاوی با اشاره به آخرین وضعیت مرز چذابه، اظهار کرد: با توجه به اعلام کشور عراق مبنی بر عدم پذیرش اتباع خارجی از جمله ایران در این ایام به دلیل شیوع کرونا، مرز چذابه از سوی هر دو کشور مسدود است.

وی با بیان اینکه مرز چذابه تا پایان ماه صفر مسدود خواهد بود، افزود: از ورود هر نوع کاروان مَشایه (پیاده‌روی) به سمت مرز جلوگیری می‌شود. هیچ موکبی نیز در مرز برپا نشده و هیچ خدماتی به مراجعه‌کنندگان ارائه نمی‌شود.

سیلاوی گفت: در روز‌های اخیر شاهد مراجعه برخی افراد در قالب مشایه به مرز بودیم که با اقناع، به سمت شهر‌های خود بازگردانده شدند. اکنون نیز از مردم می‌خواهیم به سمت مرز چذابه حرکت نکنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->