رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

مهلت شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۹ تمدید نمی‌شود

  • کد خبر: ۴۳۷۲۵
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
  • ۳
مهلت شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۹ تمدید نمی‌شود
سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش: مهلت شرکت در آزمون استخدامی دولت قابل تمدید نیست و در موعد مقرر نیز برگزار و نتیجه اولیه ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه زمان ثبت نام در آزمون فراگیر استخدامی دولن به‌هیچ‌وجه قابل تمدید نیست، گفته است: هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور هفته دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار و نتیجه اولیه آن حدود ۴۵ روز بعد اعلام می‌شود.

همچنین سازمان سنجش نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ پایان خواهد یافت.  متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.   دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.    

برگزاری آزمون‌های کشوری که به صورت فراگیر انجام می‌شود از ماه‌ها قبل زمانبندی و تشریفات آن هماهنگ شده و تاخیر یا تعویق آن دلایل قانع کننده و قابل اعتنایی نیاز دارد. در شرایط کنونی شیوع کرونا مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است، اما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرایط برگزاری این گونه آزمون‌ها فراهم است.

منبع: تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
حالا این دفعه که من جا موندم به هیچ وجه تمدید نمی کنن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
سلام ای بابا چرا تلفن جوابگو نیستید چرا از ابتدا ثبت نام باید هزینه را پرداخت کرد من 61 تومان پرداخت کردم در حین ثبت نام برام مشکلی پیش آمد و نتوانستم ثبت نام را ادامه بدم چرا پول من برگشت نخورد وقنی ثبت انجام نشد کجا میشه پیگیری کرد ،،،؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
تو را خدا بگید من بوم سازی ازمون اجرایی نتونستم انجام بدم .چکار کنم.کجا میتونم پیگیری کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->