حمایت ۳۹ میلیاردتومانی شورای پنجم برای تکمیل فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس

  • کد خبر: ۴۴۲۸۳
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
حمایت ۳۹ میلیاردتومانی شورای پنجم برای تکمیل فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس
رئیس شورای شهر مشهد از حمایت ۳۹ میلیاردتومانی شورای پنجم برای تکمیل فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس خبرداد
به گزارش شهرآرانیوز،رئیس شورای شهر مشهد از حمایت ۳۹ میلیاردتومانی شورای پنجم برای تکمیل فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس خبرداد و گفت: امیدواریم سایر نهاد‌ها و مجموعه‌های دخیل هم با نقش‌آفرینی و مشارکت خود به بهره‌برداری از فاز‌های بعدی پروژه کمک کنند.
 
محمدرضا حیدری در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس، اظهارکرد: اختصاص ۱۳.۵ هکتار از مساحت پارک کوهسنگی، با حفظ کاربری موجود برای ساخت این پروژه، نشان از همت و همیت والای مدیریت شهری برای احداث باغ موزه دفاع مقدس است.

وی در ادامه گفت: پروژه در مناسب‌ترین و بهترین نقطه از پارک کوهسنگی جانمایی شده و شهروندان ضمن استفاده از فضای مفرح و بانشاط پارک می‌توانند از این فضای فرهنگی نیز بهره ببرند.

حیدری با بیان اینکه شورای چهارم برای کمک به پیشرفت پروژه احداث باغ موزه دفاع مقدس مصوبات حمایتی را گذرانده بود، افزود: عدم تحقق این مصوبات موجب معطلی پیشرفت پروژه شده بود؛ شورای پنجم خود را نسبت به این تعهدات پایبند دانست و براساس دغدغه‌مندی، آن را پیگیری کردیم تا عملیات اجرایی پروژه با شدت و سرعت بیشتری دنبال شود.

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت بند «و» تبصره ۵ بودجه حدود ۳۴ میلیاردتومان شهرداری مشهد به پروژه احداث باغ موزه دفاع مقدس کمک مالی کرد؛ ۵ میلیاردتومان نیز پیشتر به این پروژه اختصاص داد‌ه شده بود تا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بتواند فعالیت خود را آغاز کند.

حیدری با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی سایر دستگاه‌های متولی در حوزه نیرو‌های مسلح، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و استانداری خراسان رضوی و سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس، گفت: مدیریت شهری مشهد تاکنون رسالت و دین خود را به بهترین شکل ادا کرده و حال فرصت حضور و مشارکت و همراهی سایر بخش‌هاست تا فاز‌های بعدی پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->