نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کار دشوار پرسپولیس در گروه مرگ!

  • کد خبر: ۴۴۳۵۸
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کار دشوار پرسپولیس در گروه مرگ!
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت‌۲۱:۳۰ امشب به‌مصاف الشارجه می‌رود.
به گزارش شهرآرانیوز؛شکست بدموقع برابر الدحیل باعث شد تا کار شاگردان گل‌محمدی برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا به، اما و‌اگر بکشد. پرسپولیسی‌ها اگر آن بازی را می‌بردند، خیالشان بابت صعود راحت می‌شد؛ اما یک پنالتی بحث‌برانگیز باعث شد تا سرخ‌ها با یک گل، بازی را به نماینده متمول قطر واگذار کنند. این پایان بد‌اقبالی پرسپولیس نبود و پیروزی شارجه مقابل التعاون هم مزید‌بر‌علت شد تا معادلات گروه C‌پیچیده‌تر شود و حالا شاگردان گل‌محمدی تنها درحالی می‌توانند راهی مرحله حذفی شوند که از بازی امشب با ۳ امتیاز خارج شوند.


وضعیت بشار، آل‌کثیر و آقایی در هاله‌ای از ابهام

تیم فوتبال پرسپولیس در‌حالی تمرینات خود را برای آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات ادامه می‌دهد که وضعیت ۲ بازیکن این تیم برای بازی در ترکیب اصلی نامشخص است. عیسی آل‌کثیر که همچنان با درد از ناحیه انگشت پا روبه‌روست، در صورت تشدید مصدومیت خود نمی‌تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل شارجه همراهی کند. مهاجم پرسپولیس با تزریق آمپول‌های ضد‌درد توانست برای این تیم مقابل الدحیل قطر به میدان برود، اما وضعیت او باعث تعویض وی شد. همچنین سعید آقایی به‌دلیل کشیدگی عضلات پای خود تمرینات اختصاصی با پزشک تیم انجام می‌دهد. از اردوی سرخ‌ها خبر می‌رسد بشار رسن هم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده است که احتمالا برای بازی امشب به آمادگی کامل خواهد رسید.


وضعیت بدنی سرخ‌ها، دغدغه اصلی گل‌محمدی

با نتایجی که در ۲ بازی دوشنبه‌شب گروه سوم مسابقات رقم خورد و قوانین تازه ای‌اف‌سی، حالا پرسپولیس حتما باید شارجه را شکست دهد و در صورت تساوی شاید هر ۲ تیم در آن مسابقه حذف شوند. این در حالی است که تعاون در بازی آخر الدحیل را شکست دهد و هر ۲ تیم نُه امتیازی شوند و شارجه و پرسپولیس در امتیاز‌۸ بمانند که بعید به نظر می‌رسد چنین‌اتفاقی بیفتد. یحیی گل‌محمدی افت بدنی و بازی‌های پرفشار را عامل اصلی نمایش نه‌چندان‌جالب تیمش مقابل الدحیل به‌ویژه در نیمه دوم دانست. حالا پرسپولیس درحالی باید مقابل حریف اماراتی برنده باشد که قطعا وضعیت بدنی بازیکنان در بازی چهارم بدتر از بازی سوم خواهد بود و کادر فنی به ریکاوری روز‌های گذشته دل بسته است تا تیم برای بازی امشب به شرایط عادی برگردد.
 
این اتفاق درحالی رقم خورده که به برخی بازیکنان فشار زیادی وارد شده است. برای مثال جدا از حامد لک که درون دروازه فشاری تحمل نمی‌کند، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، احسان پهلوان و وحید امیری بازیکنانی بوده‌اند که در هر ۳ بازی قبلی بیش از ۹۰ دقیقه در میدان بوده‌اند؛ هر‌چند پهلوان در وقت‌های تلف‌شده بازی دوم مقابل تعاون تعویض شد. این بازیکنان درحالی ۳ مسابقه سنگین را پشت‌سر گذاشته‌اند که برخی از آن‌ها غیر از پهلوان جانشین ندارند و ۳ نفر دیگر باید برای بازی شارجه آماده شوند.


گل‌محمدی: برای ۳ امتیاز بازی می‌کنیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی با الشارجه درباره این دیدار گفت: بازی سخت و حساسی را در پیش داریم و شاید حساس‌ترین بازی فصل ما باشد. ما می‌خواهیم در جام بمانیم و با تمام وجود می‌خواهیم بازی کنیم و نمایش کاملا خوب، جدی و متمرکزی داشته باشیم.
وی افزود: الشارجه تیم خطرناکی است و از موقعیت‌هایش بسیار خوب استفاده می‌کند. ما اگر تمرکز نداشته باشیم، به مشکل می‌خوریم و با تمام وجود باید برای ۳ امتیاز تلاش کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. بچه‌های ما آماده بازی هستند و از حساسیت این بازی اطلاع دارند و امیدوارم فردا (امروز) شاهد یک بازی فنی و خوب از طرف بچه‌ها باشیم که امیدوارم همراه با برد برای ما باشد.
 
سرمربی پرسپولیس درباره شکست به الدحیل توضیح داد: من در صحبت‌های خودم گفتم که الشارجه یکی از تیم‌های خوب این دوره از بازی‌هاست. ما هم در گروهی هستیم که همه تیم‌ها شانس صعود دارند. ما تیم خوبی هستیم و در این ۳ بازی که در قطر انجام دادیم، بازی‌های خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم که ۲ بازی را بردیم و یک بازی را هم روی اتفاقات و اشتباهات پی‌در‌پی داوری باختیم. می‌دانیم که مقابل تیم خوبی بازی داریم و در بازی رفت توانستیم یک‌امتیاز از این تیم بگیریم. گل‌محمدی راجع به تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: چیزی که ما از قوانین AFC‌می‌دانیم، این است که بازی رو‌در‌رو و گل‌های زده در خانه حریف تأثیرگذار و ملاک صعود است، اما الان چه اتفاقی افتاده که این قانون عوض شده است نمی‌دانم؛ ولی تیم‌های ایرانی در بازی‌های رفت میهمان بودند. در ۸ بازی تیم‌های ایرانی میهمان بودند و در خانه حریف گل زدند و امتیاز گرفتند.
 
وی همچنین اضافه کرد: با تمام سختی‌هایی که وجود داشت، ما در بازی رفت ۲ گل به الشارجه زدیم و امتیاز گرفتیم، این‌ها زحماتی است که کشیده شده است؛ اما الان می‌گویند گل‌های زده مهم نیست و تفاضل گل مهم است. من از فدراسیون و باشگاه‌های خودمان باید سؤال کنم چرا از حقوق باشگاه‌های ما در این مقطع دفاع نشده است؟! این واقعا جای سؤال دارد و زحمت بازیکنان و مربیان خیلی راحت از بین می‌رود. این مربی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به نمایش هجومی تیمش گفت: شک نکنید فردا تیم ما هجومی و برای گرفتن ۳ امتیاز بازی می‌کند، چون بازی خیلی مهمی در پیش داریم. این نتیجه برای هواداران ما هم مهم است. می‌دانم از الان هوادارانمان دنبال این هستند که خبر‌های خوب بشنوند و اینکه ۳ امتیاز را به آن‌ها هدیه بدهیم. انگیزه زیادی برای برد داریم و صد‌درصد موقعیت گل هم خواهیم داشت. بدون‌شک بازی هجومی را از تیم ما شاهد خواهید بود و از طرفی تمرکزمان هم باید روی گل‌نخوردن باشد.


سپاهان به‌دنبال یک برد و یک گل!

تیم فوتبال سپاهان، دیگر‌نماینده کشورمان، نیز با محرم نوید‌کیا از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شده است. زردپوشان ایران با ۴ امتیاز در رده سوم جدول هستند و هیچ شانسی برای صعود ندارند؛ در‌حالی‌که باید به‌مصاف تیم السد قطر بروند. سپاهان با سرمربی جدید و جوان خود به‌دنبال اولین برد و اولین گل آسیایی‌اش در این رقابت هاست و انگیزه دیگری ندارد! السد، اما انگیزه بیشتری دارد و برای صدرنشینی، در این مسابقه برای برد بازی خواهد کرد. مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان به‌دلیل آسیب‌دیدگی در مصاف با السد در‌دسترس محرم نویدکیا قرار نخواهد داشت.
 
مهدی ترکمان که عملکرد خوبی در دیدار مقابل العین امارات داشت و در بین برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان قرار گرفت، در بازی مقابل السد غایب خواهد بود. ترکمان در جریان بازی با العین هنگام ارسال ضربه کرنر به‌دلیل گیر‌کردن پایش به چمن، دچار کشیدگی از ناحیه کشاله شد و بعد از معاینات پزشکی مشخص شد به چند روز استراحت نیاز دارد و بدین‌ترتیب در بازی با السد حضور نخواهد داشت. در ۲ بازی ابتدایی، محرم نویدکیا از امید نورافکن در پست دفاع چپ استفاده کرد و این فرصت مقابل العین به مهدی ترکمان داده شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->