استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

نتیجه دیدار پرسپولیس و الشارجه+ ویدئو گل‌ها

  • کد خبر: ۴۴۴۴۲
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
  • ۱
نتیجه دیدار پرسپولیس و الشارجه+ ویدئو گل‌ها
دیدار پرسپولیس و الشارجه به پایان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرسپولیس موفق شد با غلبه بر الشارجه امارات به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

پرسپولیس امشب برای پیروزی نیاز مبرمی به سه امتیاز مسابقه داشت و در همان نیمه نخست با ۳ گل کار الشارجه را یکسره کرد تا به عنوان دومین تیم ایرانی، بعد از استقلال راهی مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

در ادامه این رقابت پرسپولیس که توپ و میدان را در اختیار داشت، موفق شد در نیمه دوم هم به گل برسد تا با قاطعیت هرچه تمام‌تر به پیروزی ۴ بر ۰ رسید.

شجاع خلیل‌زاده، وحید امیری، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، چهار گلزن تیم پرسپولیس در این دیدار بودند و حامد لک موفق شد برای سومین بار با لباس پرسپولیس کلین شیت کند.

او موفق شد در چند نوبت با واکنش‌های خوب خود، دروازه پرسپولیس را بسته نگاه دارد. لک چهار بار درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و تنها یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شده‌است.

پرسپولیس با توجه به شکست یک بر صفر الدحیل به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد و در مرحله بعدی رقابت‌ها باید به مصاف السد قطر برود. السد در گروه سپاهان قرار داشت و موفق شد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کند. 

گل شجاع خلیل زاده برای پرسپولیس به الشارجه

تعداد بازدید : 9830

گل وحید امیری برای پرسپولیس به الشارجه

تعداد بازدید : 8160

گل عیسی آل کثیر برای پرسپولیس به الشارجه

تعداد بازدید : 7738

گل مهدی عبدی برای پرسپولیس به الشارجه

تعداد بازدید : 7856
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین خطر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
پرسپولیس ترکوند . استقلال به جوانان الاهلی گل میزنه اونهم تیمی که حتی یه حمله درست و حسابی نتونست رو دروازه استقلال بیاره ولی در عوض پرسپولیس اینجوری تیم بزرگسالان اماراتی رو نابود میکنه . کاش استقلالی ها میتونستن از پرسپولیس یاد بگیرن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->