استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

قهرمانی بایرن مونیخ در سوپرکاپ اروپا+ ویدئو گل‌ها

  • کد خبر: ۴۴۴۴۴
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
قهرمانی بایرن مونیخ در سوپرکاپ اروپا+ ویدئو گل‌ها
دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و سویا با برتری بایرن مونیخ به پایان رسید تا در نهایت شاگردان فلیک به چهارمین جام خود در دو ماه اخیر دست یابند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد در دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل سویای سرسخت به پیروزی برسد و به عنوان قهرمانی دست یابد. شاگردان فلیک در طول ۹۰ دقیقه موفق به یکسره کردن کار نشدند و کار به ۱۲۰ دقیقه رسید.

در نیمه نخست تیم سویا از روی نقطه پنالتی به گل رسید، اما بایرن با کنترل بازی برگشت و به گل تساوی رسید. ارسال توپ از سمت راست به داخل محوطه جریمه توسط لواندوفسکی کنترل و پاس به عقب داده شد تا گورتسکا از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با یک بغل پای مطمئن کار را به تساوی بکشاند.

نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید؛ در شروع نیمه دوم در دقیقه '۵۲ لواندوفسکی دروازه سویا را باز کرد که VAR این گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد. در حالیکه بازی بسیار جذابی را شاهد بودیم، در دقیقه '۸۷ یوسف النصیری در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما نویر با یک واکنش استنثایی دروازه تیمش را نجات داد تا بازی با تساوی ۱-۱ به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دقیقه '۹۲ وقت‌های اضافه اول، یوسف النصیری باز هم صاحب یک موقعیت طلایی دیگر شد که بعد از سر توپ خوب و دریبل مدافع بایرن، ضربه اش را زد که توپ پس از برخورد با پای نویر به تیر عمودی برخورد کرد و گل نشد.

بایرن مونیخ بالاخره به گل دوم رسید؛ کرنر ارسالی، دفع ناقص مدافعان، ضربه آلابا و دفع ناقص دروازه بان در نهایت روی سر خاوی مارتینز فرود آمد تا دروازه سویا باز شود.

در نهایت بایرن مونیخ برای اولین بار بعد از سال ۲۰۱۳ موفق شد فاتح سوپرکاپ اروپا شود؛ سویا تیم شایسته‌ای بود که حقیقتاً تیم فلیک را به دردسر انداخت، اما در نهایت در مقابل تجربه و قدرت باواریایی‌ها کم آورد.

گل سویا به بایرن مونیخ

گل گورتزکا به سویا

گل مارتینز به سویا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->