برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

انتخابات فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار خواهد شد؟

  • کد خبر: ۴۴۴۶۰
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
انتخابات فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار خواهد شد؟
با گذشت زمان زیاد از استعفای تاج هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی انتخابات فدراسیون فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،برگزار نشدن انتخابات فدراسیون فوتبال همچنان دغدغه بسیاری از علاقه‌مندان و اهالی فوتبال است، موضوعی که به نظر می‌رسد همین امروز هم زیاد از حد فرسایشی شده‌است.


مهدی تاج هشتم دی‌ماه از سمت خود استعفا کرد و امروز، چهارم مهرماه، نزدیک به ۱۰ ماه از این استعفا می‌گذرد و فوتبال همچنان بدون رییس اداره می‌شود. آن هم در شرایطی که پرونده ویلموتس که به جرات می‌توان گفت مهمترین و سنگین‌ترین پرونده تاریخ فوتبال ایران است، در دادگاه عالی ورزش و کمیته وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال، در جریان است.


حالا در تازه‌ترین اظهار نظر، علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مشهد اظهار کرده که انتخابات فدراسیون فوتبال تا زمانی‌که اساسنامه فدراسیون مورد تایید فیفا و مجمع فدراسیون فوتبال ایران قرار نگیرد، برگزار نخواهدشد. اتفاقی تلخ که می‌تواند منجر به تبعاتی وحشتناک برای فوتبال ایران شود.


اما تصویب اساسنامه در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ از سوی دیگر خبر‌های خوبی در رابطه با اساسنامه فدراسیون فوتبال شنیده نمی‌شود. بیش از ۱ ماه است که ایران، اساسنامه پیشنهادی را به فیفا ارسال کرده، اما بالاترین نهاد فوتبال در دنیا پاسخی در این رابطه نداده‌است که آیا رفع ایراد‌ها کافی بوده یا نه؟


به نظر می‌رسد انتخابات فدراسیون فوتبال با این توضیحاتی که علی‌نژاد امروز مطرح کرده، حتی در پاییز هم برگزار نشود و به زمستان ۹۹ موکول شود. اتفاقی که با توجه به در جریان بودن پرونده‌های خارجی علیه فدراسیون فوتبال می‌تواند برای ما گران تمام شود.

علی‌نژاد همچنین در خصوص تعلیق فدراسیون جودوی ایران گفت: حدود یازده ماه پیش، فدراسیون جودو ایران تعلیق شد و متعاقب آن به دادگاه عالی ورزش شکایت کردیم، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری دادگاه به تعویق افتاد. نهایتا چهارشنبه هفته گذشته در لوزان سوییس در خصوص شکایت ایران تصمیم‌گیری شد که پیرو آن یک ماه به طرفین مهلت داده شد تا مذاکره کنند و اگر به تفاهم رسیدند، این تفاهم مورد تایید دادگاه عالی ورزش خواهد بود. امیدواریم مذاکرات به نتیجه برسد در غیر این صورت دادگاه عالی ورزش رای نهایی را صادر خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->