اجرای طرح بازآفرینی بافت‌های فرسوده در مناطق کم‌برخوردار مشهد

  • کد خبر: ۴۴۶۴۴
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
اجرای طرح بازآفرینی بافت‌های فرسوده در مناطق کم‌برخوردار مشهد
شهردار مشهد گفت: همکاری‌های آستان قدس رضوی با شهرداری برای تحقق شعار «یک حاشیه کمتر صد‌ها فرصت بیشتر» کم نظیر است
به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردارمشهد با اشاره به طرح بازآفرینی فضا‌های شهری و بافت‌های فرسوده مناطق کم‌برخوردارگفت: همکاری‌های آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه سامان‌دهی مناطق کم‌برخوردار برای تحقق شعار «یک حاشیه کمتر صد‌ها فرصت بیشتر» کم‌نظیر است.

محمدرضا کلائی، عصر دیروز درنشست بررسی طرح‌های بازآفرینی شهرک شهیدبهشتی و همچنین بازدید از اقدامات انجام‌شده در این شهرک که با حضور معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری انجام شد، افزود: یکی از خواسته‌های ساکنان این شهرک، تخریب دیوار حایل میان شهرک شهیدبهشتی و شهرک‌پردیس بود که پس از سال‌ها با همکاری فرمانداری مشهد انجام شد.

وی افزود: پس از تخریب این دیوار عملیات جدول‌گذاری و احداث آیلند میانی دراین محل انجام و طرح جامع سامان‌دهی و بازآفرینی شهرک‌شهیدبهشتی ازسوی دفتر تسهیلگری تهیه و پس از تأیید اکنون آماده اجرایی‌شدن است.

وی اضافه کرد: مرمت و بازسازی جداول و روکش آسفالت معابر داخل شهرک، احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی، بازسازی پیاده‌روها، سامان‌دهی میدان واقع در شهرک، تجهیز و بازپیرایی فضا‌های سبز و فضای بازی کودکان، سامان‌دهی بازار ماهی‌فروشان، تجهیز زمین ورزشی روباز، ایجاد سالن ورزشی برای بانوان و همچنین سامان‌دهی پارکینگ‌های داخل شهرک، بخشی از طرح‌های پیش‌بینی‌شده برای سامان‌دهی شهرک‌ شهیدبهشتی است.

کلائی با اشاره به اینکه بخش زیادی ازطرح‌های مذکور نهایی شده و آماده اجراشدن است، ادامه داد: براین اساس، از بخش‌های مختلف به‌ویژه سازمان بازآفرینی شهری و همچنین شهرداری منطقه ۶ می‌خواهم اجرای این طرح‌ها را به‌سرعت در دستور کار قرار دهند و تا پایان امسال به‌سرانجام برسانند.

همکاری‌های آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم کم‌نظیر است

شهردار مشهد در ادامه با تقدیر از همراهی و همکاری‌های آستان قدس رضوی به‌ویژه حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس، خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های شهری به‌ویژه برای سامان‌دهی مناطق کم‌برخوردار با همکاری آستان قدس و حمایت‌های تولیت محترم قابلیت اجرا پیدا کرده است.

وی افزود: در اجرای ۱۲پروژه بزرگ شهری در شهرک‌های شهیدرجایی و شهیدباهنر با شعار «یک حاشیه کمتر صد‌ها فرصت بیشتر» اگر حمایت‌های حجت‌الاسلام مروی و مجموعه آستان قدس نبود، این پروژه‌ها آغاز نمی‌شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->