دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

فروش گوشت سار و گنجشک در فضای مجازی + عکس

  • کد خبر: ۴۴۷۴۶
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
  • ۲
فروش گوشت سار و گنجشک در فضای مجازی + عکس
تخلفان، پس از صید و شکار غیرقانونی پرندگانی چون گنجشک، سار و کبوتر بدون برخورداری از مجوز بهداشتی و تایید سازمان دامپزشکی، لاشه این پرندگان را به معرض فروش می‌گذارند.

به گزارش شهرآرانیوز، متاسفانه تخلفات شکار و صید در کشور به حدی گسترش یافته که متخلفان علاوه بر به نمایش گذاشتن تصاویر تخلفاتشان در فضای مجازی، برای فروش لاشه‌های شکار هم از مشتریان سفارش می‌پذیرند! متخلفانی که برای کسب درآمدهای بادآورده حتی از کشتار دسته‌جمعی گنجشک و سار و کبوتر هم ابایی ندارند.

 

این کشتار‌های فله‌ای که در هر نوبت صید، دستکم ۵۰۰ گنجشک قربانی آن هستند در حالی صورت می‌گیرد که طبق مصوبه شورای عالی محیط زیست در خصوص جرائم نقدی صید و شکار جانوران وحشی، جرائم نقدی قابل پرداخت بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار و صید غیرمجاز پرندگانی، چون سار، گنجشک و کبوتر به ازای هر یک، معادل ۵۰ هزار تومان است، اما سودجویان در سایه بی‌تفاوتی‌ها نسبت به این تخلفات، سود قابل توجهی از صید و فروش غیرقانونی این پرندگان نگون‌بخت حاصل می‌کنند.

از سوی دیگر فروش لاشه جانوران مستلزم تایید سازمان دامپزشکی است، اما متخلفان بدون برخورداری از تایید سازمان دامپزشکی، لاشه این پرندگان را به متقاضیان فروخته و برای فروش بیشتر در تبلیغات خود گوشت گنجشک را دارای فوایدی عجیب و غریب عنوان می‌کنند.

این در حالی است که از اواخر سال گذشته با افزایش جرائم محیط زیستی در فضای مجازی و حساسیت و نگرانی فعالان محیط زیست از تخلفات مرتبط با حیات وحش یگان حفاظت محیط زیست کشور طی توافق‌نامه‌ای با پلیس فتا، مرکزی را تحت عنوان مرکز فوریت‌های سایبری راه‌اندازی کرد تا تخلفات محیط زیستی در فضای مجازی شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضا معرفی شوند.

حالا باید منتظر ماند و دید مرکز نوپای فوریت‌های سایبری سازمان حفاظت محیط زیست برای مبارزه با تبلیغات گوشت پرندگان در فضای مجازی اقدامی صورت خواهد داد یا متخلفان همچنان در مصونیت از هرگونه برخورد قانونی به کشتار پرندگان و فروش گوشت آن‌ها ادامه خواهند داد.
 
 
سفارش گوشت سار و گنجشک در فضای مجازی + عکس
 
منبع: میزان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
2
0
با سلام
برای مزاج بلغمی، گوشت سار و گنجشک توصیه شده... از کجا باید گیر بیاریم؟
بعدشم شما به فکر محیط زیست هستین، به فکر اروومیه باشید... به فکر جنگل خوار ها باشید...
nila
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
ما نگران همه هستیم شما نمیخواد به دیگران درس بدی. کارد بخوره به اون شکمت که به خاطرش حاضری هر چیزی رو قربانی کنی. گنجشک مگه چقدر گوشت داره که اونم قربانی خودخواهی خودت میکنی؟ شما انسان هاق خودخواه حال به هم زنین. امثال تو دریاچه ارومیه رو خشک کردن. نبودتون از وجودتون سودمند تره. به این میگن زندگی انگلی.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->