جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

بیانیه شدیداللحن محسن چاوشی علیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

  • کد خبر: ۴۴۷۷۰
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
بیانیه شدیداللحن محسن چاوشی علیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
محسن چاوشی طی بیانیه ای به قرار گرفتن نامش در فهرست کاندیداهای دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج و حواشی بعد از آن، واکنش نشان داد.
شهرآرانیوز - روز گذشته، ۵ مهر ۱۳۹۹، خبری درباره اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج منتشد شد که در آن خانم آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، برنده جایزه ویژه چهره سال فضای مجازی بسیج معرفی شده بود. اما نکته جالب قرار داشتن نام محسن چاوشی بین کاندیدا‌های این جایزه بود: 



«اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مجتمع پنج آذر برگزار شد. در این مراسم، سرکار خانم آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، از بین پنج کاندیدای معرفی شده به این رویداد، برنده عنوان چهره سال فضای مجازی بسیج شد. کاندیدا‌های انتخاب شده در این بخش رویداد عبارت بودند از: حاج محمود کریمی، حجت‌الاسلام محمد مداح، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، محسن چاوشی و آمنه سادات ذبیح‌پور.»

 
بیانیه شدیداللحن محسن چاوشی علیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج


محسن چاوشی هم طی بیانیه‌ای که در اینستاگرامش منتشر کرد، به این فهرست واکنش نشان داد. او در بیانیه‌اش نوشته است:
 

هر تلاشی برای «مصادره به مطلوب» یک اسم، جریان، یا حتی یک رویداد، تلاشی مذبوحانه و بی‌اثر است که در پمپاژ اخبار در عصر معاصر، بیشتر شبیه یک شوخی خنده‌دار است.

در یک کلام اگر بخواهم حرفی بزنم باید بگویم: «شک دارم به ترانه‌ای که زندانی و زندانبان با هم آن را زمزمه می‌کنند».

این جمله را جایی خواندم و حالا حس می‌کنم مصداق بارز این انتخاب بدون اطلاع و تماس با من است.

احترام من به همه آدم‌ها در همه این سال‌ها بوده و هست. همه تفکرها، جریان‌ها و نگاه‌ها برای من محترم‌اند، اما این سبک لجن پراکنی‌ها را به همین میزان احترام، نامحترمانه و حتی گستاخانه پاسخ می‌دهم.

من، «محسن چاوشی» بی‌خبر از این رویداد و بی‌اجازه و رضایت، وارد این بازی شده‌ام و حالا از این میزان سوء استفاده، خشمگینم.

برای مردم و ایران و همه دغدغه هایش می‌خوانم و تا ابد صدای محرومان و همین مردم خواهم ماند؛ و با خشم بسیار تکرار می‌کنم: «شک دارم به ترانه‌ای که زندانی و زندان بان با هم زمزمه‌اش می‌کنند...»

 
بد نیست بدانیم جمله‌ای که چاوشی به آن اشاره کرده از حسین پناهی است و اینکه او اسمی از پناهی نبرده کمی عجیب به نظر می‌رسد. چاوشی چند شعر از حسین پناهی را خوانده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->