سرانه دندانپزشک متخصص در ایران ۶ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری داروهای کمیاب از داروخانه‌ها توسط برخی افراد «بیمارنما» جزییات بازداشت و مرگ مشکوک «سارا تبریزی» ۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری| اعضای باند دستگیر شدند اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از چه روزی آغاز می‌شود؟ بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم
سرخط خبرها

رد طرح جذب معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش

  • کد خبر: ۴۴۷۷۴
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
  • ۴
رد طرح جذب معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: جذب نیرو از طریق کانال‌هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در این کمیسیون رد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه ۶ مهر) این کمیسیون اظهار داشت: بررسی طرح مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در راستای ساماندهی دانشگاه‌های دولتی دستور کار نخست کمیسیون آموزش بود که بحث و بررسی در این باره صورت گرفت.  

وی با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه‌های غیرانتفاعی با ضوابط و آیین‌نامه‌های نادرستی اداره می‌شوند افزود:بعد از بحث و بررسی در این باره و با نظر اعضای کمیسیون، طرح مذکور به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان دستور کار بعدی کمیسیون آموزش مجلس بود که نماینده دولت معتقد به اجرای رتبه بندی در حال فعلی بود، ولی اعضای کمیسیون انتقاداتی را در این باره مطرح کردند که نهایتا طرح رتبه بندی نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

فلاحی اظهار داشت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش دیگر دستور کار کمیسیون آموزش بود.  

وی در این باره توضیح داد و گفت: در این طرح به دنبال جذب نیرو‌هایی از طریق کانال‌هایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند که به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس، این طرح رد شد.
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
m
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
من نمیفهمم من سال ۱۶ م کارم هست ۱۲سال پیش دبستانی الان ۴ سال هم حق التدریس ...قانون شد که ما استخدام بشیم و مجلس رای داده ، بعد رای شورای نگهبان ، اقای جهانگیری هم ۲ مهر امضا کردند!!دیگه پس چی؟؟ ...ترو خدا یکی بگه این قانون مربوط به من دیگه اجرا نمیشه ؟؟ و این طرح که رد شده مربوط به ما میشه؟؟؟
Raha
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
الان یادشون افتاده بعد از این همه مدت وعده که جذب از طریق دوره ی فرهنگیان انجام میشه ...پایین بودن کیفیت آموزشی؟؟بعد از تدریس اینهمه دانش آموز؟تاسف برای سردمداران این مملکت که اشتغال و آرامش رو از قشر تحصیلکرده گرفتن.شماها دشمن این جوانان هستید.خدا جواب شما رو بده.
سرباز معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
2
سلام شما رو به امام حسین قسم سرباز معلمای 92به بعد رو جذب کنید ما کلی تجربه داریم کیفیت با دو سال تجربه بهتره یا نیرو های نهضتی که هیچ تجربه ای بر تدریس ندارن من خودم معلم هستم و دیدم به خدا اصلا یاد ندارن چطور تدریس کنن اون وقت سرباز معلم که دو سال تجربه کلاسی در بدترین روستا رو داره خواهش میکنم فکری به حال ما بکنید
سرباز معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
1
ابن همه نهضتی رو استخدام کردید بدون هیچ تجربه کلاسی نگفتید کیفیت آموزشی پایین میاد حالا سرباز معلمای با دو سال تجربه کلاسی رو جذب کنید کیفیت پایین میاد متاسفم خدا و حق
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->