جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

آیین اختتامیه نمایشگاه «دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت» در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۴۴۷۸۹
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
آیین اختتامیه نمایشگاه «دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت» در مشهد برگزار شد
آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد با سخنرانی سعید صیفی و سردار یوسف‌علی‌زاده برگزار شد.

شهرآرانیوز- در ابتدای این مراسم سعید صیفی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد، گزارشی از هفت روز برپایی نمایشگاه و هم‌چنین تدابیر بهداشتی برای بهتر برگزار شدن آن ارائه داد. 

 

 سردار یوسفعلی‌زاده، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان، در بخش دوم آیین اختتامیه نمایشگاه «دفاع مقدس و مقاومت» درباره این نمایشگاه گفت: از تمام کسانی که کمک کردند این حرکت جهادی در جوار بارگاه علی بن موسی الرضا انجام شود تشکر می‌کنم. از استاندار و معاون استاندار و همچنین از شهردا محترم مشهد برای هماهنگی و تبلیغ و برگزاری نمایشگاه متشکرم.

 

 سردار یوسفعلی‌زاده فضای برگزاری نمایشگاه را جهادی عنوان کرد و درباره برنامه‌های دیگر شهرها گفت: کارها در یک محیط برادرانه و جبهه‌ای و جهادی پیش رفت. همه دست به دست هم دادند تا این کار سنجیده عملیاتی شود.برای گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تمهیدات زیادی اندیشیده شد. در تمام شهرهای استان مراسم گرامیداشت دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خوبی پیش رفت.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان درباره تفاوت هفته دفاع مقدس امسال با سال‌های پیشین گفت: هفته دفاع مقدس در تمام زمان‌ها جاری است؛ اما امسال به چهلمین سال این رویداد رسیدیم و عددد چهل، عدد کمال است. به کوری کسانی که نمی‌خواستند این حرکت به چهل‌سالگی برسد ما قوی تر از پیش ایستاده‌ایم و کار می کنیم.

 

 وی همچنین درباره تداوم این حرکت‌ها گفت: باید در تمام ایام نمادهای دفاع مقدس برافراشته باشد. باید گفتمان جهاد و ایستادگی و تکریم شهید و شهادت جریان داشته باشد.

 

 یوسفعلی‌زاده پوشش رسانه‌ای این رویداد را بسیار خوب ارزیابی کرد: در حوزه رسانه یکی از ظرفیت‌های خوبی که ایجاد شد هم‌افزایی بین صدا و سیما و رسانه‌ها و فضای مجازی بود. ما دوست داریم این اتفاق همیشگی باشد.

 

 وی دستاوردهای محتوایی نمایشگاه را هم قابل تامل دانست: در حوزه نشر و تألیف کتاب نمایشگاه خیلی خوب ظاهر شد. در بسیاری از غرفه‌ها بخش ویژه کتاب داشتیم. یا رونمایی از کتاب یا خوانش کتاب یا معرفی کتاب. کتاب مانع از فراموشی و انحراف می‌شود.ان‌شاالله این حرکت امتداد داشته باشد.

 

یوسفعلی زاده درباره نمایش تجهیزات نظامی در صحن نمایشگاه گفت: یگان‌های نیروهای مسلح تجهیزاتشان را در صحن نمایشگاه نشان دادند. امیدوارم این اتفاق بیشتر بیفتد تا مردم از نزدیک لمس کنند این ادوات را و به قدرت نیروهای مسلح دلگرم شوند.

 

وی همچنین از معرفی بسیاری از مضامین نابی که دفاع مقدس به دنبال آن است ابراز خشنودی کرد: وحدت و برادری و انقلابی‌گری و مقابله با ظلم.

 

یوسفعلی زاده در پایان از لزوم حفظ میراث دفاع مقدس گفت: گرامیداشت دفاع مقدس منحصر به روز و ساعات و افراد خاص نیست. تمام کسانی که از برکات دفاع مقدس بهره‌مند هستند باید از آن به نیکی یاد کنند. باید تلاش کنیم این میراث حفظ شود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باور داریم که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->