زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبر‌هایی جدید از قسمت دوم فیلم «آواتار» Avatar، پروژه جاه‌طلبانه جیمز کامرون

  • کد خبر: ۴۴۹۲۰
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
خبر‌هایی جدید از قسمت دوم فیلم «آواتار» Avatar، پروژه جاه‌طلبانه جیمز کامرون
بعد از گذشت حدود یک دهه از اکران قسمت اول Avatar، حالا جیمز کامرون تأیید کرده که مراحل فیلم‌برداری قسمت دوم از این مجموعه‌ی بزرگ به اتمام رسیده و قسمت سوم نیز تقریباً در مراحل نهایی به سر می‌برد.
به گزارش شهرآرانیوز - اخیرا نشریه CinemaBlend در جریان رویداد Austrian World Summit ۲۰۲۰ مصاحبه‌ای با آرنولد شوارتزینگر انجام داد که جیمز کامرون نیز در این مصاحبه حضور داشت. جیمز کامرون کارگردان سری آواتار اخبار تازه‌ای را در ارتباط با آثار جدید خود با هواداران به اشتراک گذاشته است.  وی در بخش از صحبت‌های خود می‌گوید:


«روزی که Avatar ۲ تحویل داده می‌شود، بلافاصله سراغ تکمیل مراحل فیلمبرداری قسمت سوم آواتار می‌رویم. ما در حال حاضر در نیوزیلند مشغول انجام کار‌های نهایی فیلم‌برداری هستیم و حدوداً ۱۰٪ تا تکمیل پروژه فاصله داریم. البته Avatar ۲ به‌طور کامل آماده شده و تقریباً ۹۵ درصد کار‌های Avatar ۳ نیز انجام شده است.»


بعد از اینکه اوایل سال جاری میلادی و در پی مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا فرایند فیلم‌برداری این پروژه با تعویق مواجه شد، کامرون و تیم او بار دیگر به نیوزیلند بازگشتند تا ادامه‌ کار را در همان لوکیشنی که برای قسمت اول Avatar مورد استفاده قرار گرفته بود دنبال کنند.
 
 
خبر‌هایی جدید از قسمت دوم فیلم «آواتار» Avatar، پروژه جاه‌طلبانه جیمز کامرون


جزئیات کمی از فیلمنامه Avatar ۲ در دسترس است که به تمرکز بالای داستان روی شخصیت جیک سالی (Jake Sully) و خانواده جدید او در ماجراجویی از مناطق جدید پاندورا اشاره دارد. جان لاندیو (Jon Landeau) تهیه کننده این فیلم در توضیحات خود اظهار داشته که «جیک و نیتیری در این فیلم به همراه خانواده خود حضور خواهند داشت و در شرایطی که آن‌ها مجبور به ترک خانه خود شده‌اند، مناطق جدیدی از پاندورا را کشف خواهند کرد.»


تاکنون چند تصویر هنری از سازه‌های بزرگ و گران‌قیمتی که برای مناطق آبی پاندورا آماده شده به‌صورت عمومی منتشر شده که به همراه آن، یک کانسپت هنری از The Crabsuit، زیردریایی بزرگ و خرچنگ مانندی که یکی از چندین وسیله نقلیه‌ی موجود در دنباله‌های Avatar خواهد بود، دیده می‌شود.
 
 
خبر‌هایی جدید از قسمت دوم فیلم «آواتار» Avatar، پروژه جاه‌طلبانه جیمز کامرون

درحال حاضر Avatar ۲ برای اکران در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده است. درحالی که انتظار می‌رود Avatar ۳ نیز دو سال بعد و در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۳ اکران شود. دیزنی اوایل امسال تاریخ اکران این فیلم را به تعویق انداخت.
 
منبع: زومجی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->