نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پنجره بسته بلای جان استقلال| مظاهری تلویزیون می‌بیند، آل‌کثیر گل می‌زند!

  • کد خبر: ۴۴۹۴۰
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
پنجره بسته بلای جان استقلال| مظاهری تلویزیون می‌بیند، آل‌کثیر گل می‌زند!
بدهی به وینفرد شفر باید دیر یا زود پرداخت شود و باشگاه استقلال راهی جز انتقال پول به هرطرق ممکن ندارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بدهی به وینفرد شفر باید دیر یا زود پرداخت شود و باشگاه استقلال راهی جز انتقال پول به هرطرق ممکن ندارد. پرداخت نشدن بدهی شفر باشگاه استقلال را با تداوم پنجره بسته مواجه خواهد و تصمیم گیران درباشگاه هم البته قصد ندارد همین وضعیت ادامه داشته باشد و از شفر وقت یک ماهه خواسته تا مبالغ درخواستی را به حسابش واریز کند.
 
روشن است که دیر یا زود باشگاه استقلال این بدهی را پرداخت خواهد کرد، اما تاخیر در انتقال پول برای استقلال بسیار گران تمام شد چراکه اگر مدیران این باشگاه از فاز بی تفاوتی خارج می‌شدند و قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا مبالغ خواسته شده را به حساب شفر می‌ریختند، یقینا دست کادرفنی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باز ترمی‌شدو شاید استقلال با مجید نامجو مطلق که بعد از باخت به پاختاکور به شدت زیر تیغ انتقاد‌ها قرار گرفته که برخی نیز درست است، از این مرحله نیز صعود می‌کرد. آنچه باعث شد پرسپولیس با قوای تازه و نیرو‌های تازه نفس در لیگ قهرمانان آسیا به پیشروی خود ادامه دهد در حقیقت استفاده از بازیکنان جدید بود. پرسپولیس که دو بازیکن کلیدی خود را از کف داده بود شاید به زعم برخی کارشناسان محکوم به فنا و نابودی دراین عرصه بود، اما سرخ‌ها که در دیدار‌های اولیه خود در مرحله گروهی نیز نتایج ضعیفی گرفته بودند ودرآستانه حذف قرارداشتند موفق شدند با ۳ پیروزی در مرحله گروهی به مرحله حذفی برسند. در لابه لای برد‌های پرسپولیس به وضوح می‌شود تاثیرگذاری بازیکنان جدید را دید. در ترکیب پرسپولیس برخی بازیکنان تازه وارد عملکرد خوبی داشتند و حتی زمینه ساز برد‌های این تیم هم شدند. از حامد لک می‌شود به عنوان یکی از این ارکان نام برد.
 
سرلک و پهلوان نیز نقش خود را به خوبی در خط میانی پرسپولیس ایفا کردند واز آن‌ها تاثیرگذار‌تر بازی فوق العاده عیسی ال کثیر بود که گل پیروزی این تیم در مرحله حذفی را مقابل السد قدرتمند به ثمر رساند واسباب صعود تیمش را فراهم کرد. تردیدی نیست اگر استقلال نیز حق استفاده از بازیکنان تازه وارد خود را داشت نتایج بهتری را در لیگ قهرمانان آسیا رقم می‌زد. استقلال در چارچوب دروازه خود با ضعف‌هایی مواجه بود که یقینا حضور رشید مظاهری می‌توانست به بهبود اوضاع دروازه‌بانی استقلال کمک کند. در خط دفاع نیز استقلال دو بازیکن جدید به خدمت گرفته است که حضور آن‌ها نیز برای آبی‌ها مفید واقع می‌شد. به خصوص مرادمند که همه اعتقاد دارند یکی از بهترین خرید‌های استقلال محسوب می‌شود. بازیکنی همچون بابک مرادی نیز با آن همه استعداد و انگیزه می‌توانست تحرک بیشتری به خط میانی وخط حمله استقلال بدهد، اما بی تفاوتی مدیران باشگاه استقلال که از ماه‌ها قبل به تذکرات گوش ندادند باعث شد تا مجموعه این تیم با تیمی نصفه و نیمه راهی این عرصه شود و دستش از صعود محروم بماند.
 
حال اگر الوحده در لیگ قهرمانان آسیا باقی می‌ماند حتی ممکن بود بازی‌های فرسایشی صعود را هم از استقلال بگیرد و در حضور این تیم ضعف‌های استقلال بیش از پیش نمایان شود. باید توجه داشت که استقلال دو بازی با تیم الوحده انجام نداد که این موضوع به طور کلی به سود آبی‌ها شد، اما کناره گیری الوحده نباید ما را از اصل موضوع غافل کند وباید این درک تسری پیدا کند که شاید باقی ماندن الوحده در رقابت‌ها صعود را هم از استقلال می‌گرفت. به هرحال باشگاه استقلال فقط درگیر مشکلات فنی نیست.
 
استقلال در بخش مدیریتی خود نیز با مشکل مواجه است و مدیرانی در بدنه مدیریتی خود می‌بیند که یا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را آن قدر آسان می‌پنداشتند که تصور می‌کردند با تیمی که بازیکن به اندازه کافی ندارد تا پنجه درپنجه تیم‌های بزرگ بگذارد، می‌توانند از مرحله گروهی صعود کنند ویا اینکه اساسا موفقیت دراین عرصه که پیروزی‌اش در هر بازی و هرمرحله فواید مالی نیز به دنبال دارد، برای‌شان کمترین اهمیتی نداشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->