سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT

  • کد خبر: ۴۴۹۵۷
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
فورد به طور رسمی از مدل پرچمدار فورد موستانگ Mach-E GT پرده برداری کرد. طبق ادعای فورد در حال حاضر هیچ یکی از کراس‌اور‌های برقی بازار شتاب‌گیری سریع‌تری به نسبت این مدل ندارند.
به گزارش شهرآرانیوز،فورد به طور رسمی از مدل پرچمدار فورد موستانگ Mach-E GT پرده برداری کرد. طبق ادعای فورد در حال حاضر هیچ یکی از کراس‌اور‌های برقی بازار شتاب‌گیری سریع‌تری به نسبت این مدل ندارند.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
فورد قرار است در انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی این مدل را در بازار اروپا عرضه کند و طبق ادعای این شرکت Mach-E GT برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۳.۷ ثانیه زمان احتیاج دارد. این زمان در حدود ۰.۵ ثانیه سریع‌تر از دیگر رقبای اصلی آن یعنی جگوار I-Pace و پولستار ۲ است.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
با این وجود به نظر می‌رسد که تسلا مدل Y Performance که هنوز به طور رسمی توسط تسلا معرفی نشده است به تنها ۳.۵ ثانیه زمان برای رسیدن به این سرعت احتیاج دارد که سریع‌تر از موستانگ Mach-E خواهد بود.

فورد موستانگ Mach-E از دو موتور الکتریکی یکی بر روی محور جلو و دیگری بر روی محور عقب سود می‌برد که در مجموع توانایی تولید ۴۵۹ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارند. نیرو رسان این دو موتور یک بسته باتری به ظرفیت ۸۸kWh است که برد حرکتی این مدل را به ۵۰۰ کیلومتر می‌رساند.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
Mach-E از چرخ‌های ۲۰ اینچی، کلیپر ترمز قرمز رنگ و همینطور دو رنگ اختصاصی بدنه نارنجی و آبی بهره می‌برد. همچنین سیستم تعلیق مغناطیسی با قابلیت تطبیق نیز به صورت استاندارد در این مدل وجود دارد.

طبق ادعای شرکت فورد این محصول با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع می‌تواند برای خریداران گزینه بسیار جذابی باشد و به مدد عملکرد بالای آن به خوبی از پس انتظارات مشتریان موستانگ بر خواهد آمد.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
فورد در زمان فروش امکان شارژ رایگان ۵ ساله را برای خریداران موستانگ Mach-E فراهم خواهد کرد. در حال حاضر بیش از ۱۵۵ هزار محل شارژ در سرتاسر اروپا امکان شارژرسانی به این محصول را خواهند داشت.

پیش از این فورد از یک مدل خاص مجهز به ۷ موتور الکتریکی با حداکثر قدرت ۱۳۹۹ اسب بخار پرده برداری کرده بود تا قدرت مهندسی خود در زمینه ساخت محصولات تمام برقی را به رخ رقبای خود بکشد.
 
سریع‌ترین کراس اور برقی بازار، فورد موستانگ Mach-E GT
 
بسیاری از طرفداران شرکت فورد انتخاب نام موستانگ برای اولین محصول برقی تولید انبوه این شرکت آن هم خودرویی که یک کراس‌اور سایز متوسط است را نادرست می‌دانند، اما به نظر می‌رسد فورد قصد دارد در آینده نه چندان دور موستانگ اصلی را نیز مجهز به قوای محرکه تمام الکتریکی کند و در نتیجه فصل جدیدی از این نام تاریخی رقم خواهد خورد.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->