نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قلیان‌ دردسرساز بازیکن معروف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا!

  • کد خبر: ۴۴۹۶۳
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
  • ۱
قلیان‌ دردسرساز بازیکن معروف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا!
علاقه به قلیان در میان ایرانیان و حتی فوتبالیست‌ها چیز عجیب و جدیدی نیست اما این که بازیکنی از استقلال با خودش به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قلیان ببرد، تازگی دارد!
به گزارش شهرآرانیوز، علاقه برخی چهره‌های سرشناس فوتبال به کشیدن قلیان اصلا چیز عجیب و جدیدی نیست و هر از گاهی تصاویری از فوتبالیست‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود که در حال کشیدن قلیان هستند، اما این که بازیکنی با خودش به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قلیان ببرد، تازگی دارد!
 
حالا که کاروان استقلال به تهران رسیده، روایت‌های عجیبی درباره اتفاقات دوحه به گوش می‌رسد که برخی قابل باور نیست. حرف‌های عجیب از حاشیه‌های ایجاد شده در قطر که نیاز به پیگیری دارد، اما یک نکته جالب، اقدام یکی از بازیکنان استقلال است که گفته می‌شود با خودش قلیان به دوحه برده بود. گویا این بازیکن موقع سفر به دوحه یک قلیان را با مهارت در قسمت بار تیم جاسازی می‌کند و با لوازم تیم به دوحه می‌برد و در جریان اردوی استقلال در قطر، در اوقات فراغت! در اتاق خودش بساط قلیان راه می‌اندازد و موقع بازگشت هم قصد داشته قلیان را مجددا به همان شکل برگرداند که لو می‌رود.
 
می‌گویند آن‌هایی که متوجه می‌شوند این بازیکن قلیان به همراه داشته، تیکه‌های قلیان این شخص را از ساک برخی همراهان تیم بیرون می‌کشند و در نهایت همان جا در قطر این قلیان را جا می‌گذارند! معلوم نیست این ماجرای به همراه بردن قلیان چه عواقبی برای این بازیکن به همراه خواهد داشت. البته شاید مدیران باشگاه استقلال بگویند این خبر به گوش شان نرسیده و اطلاعی از موضوع ندارند، اما وقتی برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان از ماجرای کشف قلیان در ساک یکی از همراهان استقلال خبر دارند (گفته شده قلیان متعلق به بازیکن تیم است و گویا بازیکن هم در دوحه اعتراف کرده او این قلیان را چند قسمت کرده و در ساک همراهان تیم جاسازی کرده بود) باورش سخت است که مدیران استقلال از موضوع بی خبر باشند!

گفته می‌شود این موضوع به گوش برخی مدیران عالیرتبه ورزش رسیده و آن‌ها خواهان پیگیری جدی موضوع و برخورد با خاطی یا خاطیان احتمالی شده اند.
 

ویدئو صحبت‌های جنجالی سعادتمند

تعداد بازدید : 735
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
0
سلام . چرا وقتی این بازیکن ناشناس قلیان میکشد ،آقای سعادتمند آن را بیرون نمیکند؟؟؟؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->