جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت
سرخط خبرها

اجرای طرح مثلث اقتصادی استان را در حوزه تولید و اشتغال سرآمد خواهد کرد

  • کد خبر: ۴۵۰۸
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
اجرای طرح مثلث اقتصادی استان را در حوزه تولید و اشتغال سرآمد خواهد کرد
مدیر شعب پست بانک استان خراسان رضوی گفت: اجرای طرح مدل مثلث توسعه اقتصادی استان را در حوزه تولید و اشتغال سرآمد خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود شیردل در جمع فعالان اقتصادی بردسکن عنوان کرد:یکی از رویکردهای طرح مدل مثلث توسعه اقتصادی مردمی بودن اقتصاد است و پست بانک خراسان رضوی به عنوان یکی از 5 معین اقتصادی شهرستان بردسکن در بخش شهرآباد گام هایی را برای شکوفا شدن اقتصاد روستاها برداشته است.

وی افزود:مراحل جذب کارآفرین و سرمایه گذار در سطح این بخش  فراهم شده است و پست بانک یکی از معین های این شهر است که امیدواریم با کمک مردم و کارآفرینان علاقمند به سرمایه گذاری، در آینده نه چندان دوری  اقتصاد این شهر متحول گردد.

معین اقتصادی بخش شهرآباد با تقدیر از فرماندار بردسکن و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام اول با اولویت اعطای تسهیلات به دامداران و کشاورزان و نیز اجرای طرح های مشاغل خرد خانگی و در گام های بعدی توسعه شهری شهرآباد را در برنامه داریم.

شیردل، بخش شهرآباد را دارای 18 روستای بزرگ دانست و افزود: 100 میلیارد ریال مبلغ در نظر گرفته شده به صورت ارزان قیمت و باقی مانده نیز از محل صندوق توسعه ملی در اختیار مردم وسرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی گفت: مراحل پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری افراد است و هدف پست بانک توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی و رونق اقتصادی است لذا پرداخت تسهیلات برای علاقمندان به سرمایه گذاری تسهیل شده است.

مدیر شعب پست بانک استان خراسان رضوی اجرای طرح های نوآوری را از برنامه های این مدیریت نام برد و اظهار داشت: پست بانک در استان خراسان رضوی در 400 روستا طرح های اقتصادی را در دست اقدام دارد.

وی عنوان کرد: پست بانک خراسان رضوی رتبه اول در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی و به لحاظ عملکرد در بین بانک های دولتی استان در جایگاه نخست قرار دارد. 

شیردل به حجم خدمات انجام پست بانک خراسان رضوی تاپایان تیرماه در استان اشاره کرد و گفت: بیش از 7 و نیم میلیون خدمات تاپایان تیرماه به روستاییان استان ارائه شده است. 

دراین نشست مجتبی شاکری فرماندار بردسکن با اشاره به فعالیت 5 معین اقتصادی در شهرستان بردسکن  گفت: معین های اقتصادی شهرستان 15 تفاهم نامه را با حضور استاندار خراسان رضوی به امضاء رساندند و مقرر شد این معین ها بیش از 660 میلیارد تومان در منطقه سرمایه گذاری کنند. 

فرماندار بردسکن حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال پایدار را  مورد تاکید قرار داد و گفت:دولت هیچ بنایی بر توزیع پول ندارد و تسهیلات حوزه اشتغالی به کسانی پرداخت می شود که صلاحیت و اهلیت داشته باشند.

شاکری عنوان کرد: طرح هایی که دارای توجیه اقتصادی باشند مورد حمایت دولت قرار می گیرند و به مدیران دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است که پاسخ استعلامات سرمایه گذاران را در سریع ترین زمان ممکن و به دور از هرگونه بروکراسی های داده شود.

وی اظهارداشت: درحوزه عمران و آبادانی روستاها ظرف یکسال اخیر تاکنون بیش از100 هزار متر مربع از معابر 9 روستای شهرستان بردسکن آسفالت شده است که فقط دراین حوزه دولت 6 میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

فرماندار بردسکن افزود:اجرای طرح مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی اولین تجربه استان خراسان رضوی بعداز استان کرمان است و حقیقتا تاکنون تمامی مدیران و معین های اقتصادی  خوب پای کار و موفق عمل کرده اند.

وی گفت: دشمن در دوران 8 سال دفاع مقدس جان ما را هدف قرار داده بود ولی امروز در جنگ اقتصادی سفره ، معیشت و اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده است که امید است با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر بتوانیم  شاهد رشد و توسعه منطقه و رونق تولید و اشتغال منطقه باشیم.

فرماندار بردسکن پست بانک استان خراسان رضوی را یکی از معین های اقتصادی موفق و کارآمد دانست و گفت:پست بانک توانسته با ارائه خدمات خود در خدمت رسانی به روستاییان موفق عمل کند و خدمات خود را به نزدیکترین محل سکونت مردم بیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->