علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

بیش از ۵۰۰ دانش آموز و معلم در خراسان رضوی به کرونا مبتلا شدند

  • کد خبر: ۴۵۱۸۳
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
بیش از ۵۰۰ دانش آموز و معلم در خراسان رضوی به کرونا مبتلا شدند
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۴۴ نفر از همکاران ما در مدارس و ۲۳۲ نفر از دانش‌آموزان خراسان رضوی به کرونا مبتلا شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه «۲۴۴ نفر از همکاران ما در مدارس و ۲۳۲ نفر از دانش‌آموزان خراسان رضوی به کرونا مبتلا شده‌اند»، گفت: ۲۱ نفر از همکاران ما و همچنین ۵ دانش‌آموز در خراسان رضوی به دلیل کرونا فوت کرده‌اند.

قاسم‌علی خدابنده ، در خصوص تعداد معلمان و دانش‌آموزان مبتلا به کرونا، اظهار کرد: آمار دقیقی از معلمان و دانش‌آموزان خراسان رضوی که به کرونا مبتلا شدند در دسترس نیست. آماری که ما از معلمان و دانش‌آموزان مبتلا به کرونا داریم، ممکن است دقیق نباشد. ممکن است موارد متعددی مبتلا شده، اما به ما اطلاع نداده باشند.

وی افزود: اگر دانش‌آموزی به مدرسه نمی‌آید، معنی آن این است که می‌خواهد از آموزش مجازی استفاده کند. ما نمی‌توانیم همه غایبین را چک کنیم که آیا مریض هستند، به کرونا مبتلا شدند و یا سالم هستند و در خانه آموزش مجازی را دریافت می‌کنند، مگر مواردی که خانواده دانش‌آموز ابتلا به کرونا را به مدرسه اطلاع دهند.

خدابنده با بیان اینکه «معلمان و دانش‌آموزان به صرف دانش‌آموز یا معلم بودن مصونیت از کرونا ندارند»، خاطرنشان کرد: امکان ابتلا به کرونا در این افراد نیز مانند اقشار دیگر جامعه وجود دارد. ما مستنداتی مبنی بر اینکه اعلام کنیم بازگشایی مدارس سبب افزایش ابتلا به ویروس کرونا در افراد شده است، نداریم.

تصمیم‌گیری در مورد حضوری بودن مدارس به عهده ستاد مقابله با کرونای استان است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه «حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است»، تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که خانواده دانش‌آموز مختار هستند که فرزند خود را به مدرسه بفرستند یا خیر. ستاد کرونای ملی مبارزه با کرونا مصوب شده که باتوجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان و شهرستان‌های ایران متفاوت است، تصمیم‌گیری درخصوص کلاس حضوری مدارس به ستاد کرونای استان واگذار شود.

خدابنده تشریح کرد: ستاد کرونای استان باید تصمیم بگیرد در کدام شهرستان، روستا، بخش و... استان کلاس حضوری وجود داشته باشد یا خیر. از این بعد ستاد کرونای استان در خصوص کلاس‌های درس حضوری تصمیم‌گیری خواهد کرد. باید دید دوستان ما در استان شرایط را به چه شکل مدیریت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که «نظر شما در خصوص کلاس‌های حضوری در مدارس چیست؟»، اظهار کرد: ما در زمان بازگشایی مدارس، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کردیم. مصوبه ستاد کرونا بر این بود که کلاس‌ها حضوری برگزار شود. ما خود را ملزم به رعایت مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان می‌دانیم. هر تصمیمی که ستاد کرونای استان بگیرد، ما اجرایی خواهیم کرد.

خدابنده تاکید کرد: آموزش و پرورش خراسان رضوی نظر خود را نسبت به ادامه کلاس‌های حضوری در مدارس، در ستاد کرونای استان اعلام خواهد کرد. هرتصمیمی که ستاد کرونای استان بگیرد ما اجرایی خواهیم کرد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->