پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بیانیه تند هیئت مدیره استقلال تهران علیه مدیرعامل سابق

  • کد خبر: ۴۵۲۰۸
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
بیانیه تند هیئت مدیره استقلال تهران علیه مدیرعامل سابق
هیئت مدیره استقلال با انتشار بیانیه‌ای شدیداللحن به احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق این باشگاه حمله کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از کش و قوس‌های فراوان و اختلاف‌های پیش آمده میان اعضای هیات مدیره استقلال با احمد سعادتمند سرانجام مدیرعامل باشگاه از سمتش برکنار شد.

بر این اساس هیات مدیره باشگاه اسقلال بیانیه‌ای را صادر کرده و در آن به ۸ دلیل اصلی برکناری سعادتمند اشاره شده که در ادامه آمده است:

"بنام خدا
هواداران عزیز باشگاه استقلال
سالی به غایت سخت سپری شد و امیدوار بودیم در پایان این سال فوتبالی سخت، حداقل یک جام به شما هدیه دهیم، ولی نشد، امیدوار بودیم با نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا، دل شما را شاد کنیم، اما نشد، نشد و حکایت این نشد‌ها حکایت تلخی است.
اول لازم می‌دانیم بابت این نشد‌ها از همه شما عذرخواهی کنیم و همه توان خود را به کار گیریم تادر فصل پیش رو تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم تا استقلال واقعی مجددا بدرخشد.
دوم با بررسی دقیق اتفاقات باشگاه در دو ماه گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فن و با عنایت به؛
۱- سفر نابهنگام و بی نتیجه آقای سعادتمند به ایتالیا که بر خلاف ادعا‌ها و بر اساس اسناد موجود می‌شد دیرتر انجام شود و بدتر از آن مصاحبه جنجالی تلویزیونی و مصاحبه رسانه‌ای بعد از جلسه هیئت مدیره که باعث برهم خوردن تمرکز تیم و در نتیجه از دست رفتن جام حذفی شد.


۲- اهمال آقای سعادتمند در پرداخت طلب آقای وینفرد شفر که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و در نتیجه محرومیت تیم از حضور بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا شد..

۳- رفتار‌های خلاف شان باشگاه در نقل و انتقالات و حضور سوال برانگیز در یک هتل به جای ساختمان باشگاه، همچنین همراهی شائبه برانگیز برخی افراد در اتاق مذاکره که باعث ورود نهاد‌های نظارتی به موضوع نقل و انتقالات باشگاه استقلال شد.

۴- قرارداد‌های اقتصادی بی نتیجه و بدون تامین نظر هیئت مدیره که باعث بروز مشکلات مالی برای استقلال شد.

۵- خروج ارز از کشور بدون مجوز هیئت مدیره و بانک مرکزی که باعث وهن باشگاه استقلال شد.

۶- اتفاقات تاسف برانگیز در کشور قطر به ویژه در فرودگاه دوحه که دون شان باشگاه استقلال بود.

۷- طرح مسائل داخلی و محرمانه باشگاه در سایت رسمی باشگاه به جای مدیریت بازیکنان و حل و فصل مشکلات که باعث خدشه دار شدن حیثیت و اعتبار باشگاه استقلال شد.

۸- همچنین بازی با احساسات هواداران باشگاه استقلال به بهانه بازگرداندن استراماچونی سرمربی سابق باشگاه اعضای هیئت مدیره با در نظر گرفتن مصالح باشگاه و لزوم اقدام سریع برای جلوگیری از وارد آمدن ضربات بیشتر بر پیکره باشگاه، آقای احمد سعادتمند را از سمت مدیریت عامل باشگاه استقلال عزل و عضویت ایشان در هیئت مدیره را به مجمع باشگاه ارجاع می‌دهد.
لازم می‌دانیم برای آقای سعادتمند در مناصب آینده آرزوی موفقیت کنیم و همچنین از هواداران باشگاه تشکر کنیم و آرزوی روز‌های خوب برای استقلال بزرگ داشته باشیم. "
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->