نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازگشت مجیدی به استقلال قوت گرفت

  • کد خبر: ۴۵۲۱۰
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
بازگشت مجیدی به استقلال قوت گرفت
درحالی که شیرکوهی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال هم تایید کرده که مذاکره با نوری به بن بست خورده پیش بینی می شود به زودی فرهاد مجیدی دوباره به عنوان سرمربی در استقلال انتخاب شود. البته هیات مدیره استقلال هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز،باشگاه استقلال برای استخدام الکساندر نوری با موانع بسیاری مواجه است. درحالی که احمد سعادتمند ساعاتی قبل از برکناری از سمتش بارها اعلام کرده بود که با الکساندر نوری به توافق نهایی رسیده و حتی در گفت وگویی با رسانه‌‌های نزدیک به خود این موضوع را تکرار می‌کرد اما بعد از برکناری‌اش مشخص شد که تمام ادعاهایش کذب بوده و همان طور که چند روز پیش نیز نوشته شد، باشگاه استقلال به دلایلی برای عقد قرارداد با الکساندر نوری با مشکل مواجه شده است و نمی‌تواند با این مربی به توافق برسد. عمده دلیلی که باشگاه استقلال را از الکساندر نوری دور کرده بدهی سنگین به وینفرد شفر است.

 

باشگاه استقلال باید تا زمان باقی مانده مبلغ 550 هزار دلار به این مربی پرداخت کند تا لااقل پنجره نقل وانتقالاتی‌اش باز شود و بتواند در فصل جدید از بازیکنان جدید خود استفاده کند. بدهی به شفر که پرداخت شود تازه بار سنگینی از روی دوش استقلال برداشته خواهد شد. هادی شیرکوهی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحات دقیق‌تری درباره منتفی شدن عقد قرارداد با نوری داده است. او می‌گوید:« بحث آقای نوری دو هفته است که مطرح شده و هیچ کس با او مخالفتی ندارد الان هم روند مذاکرات با آقای نوری از هیات مدیره نیست؛ ایشان دو سه شرط گذاشته‌اند و باید موانع قانونی برطرف شود و خواسته‌هایی داشته‌اند که از دست ما خارج است.»

 

شیرکوهی نیز به همان شروطی اشاره دارد که پیش تر نیز ایران ورزشی به آن اشاره کرده بود. او ادامه می‌دهد:« نوری پولش را به صورت دلار و همانند استراماچونی پرداخت در محل می‌خواهد که باید در این باره تصمیم گیری کنیم. مساله بعدی درخصوص رقم پیشنهادی اوست که در حال مذاکره با او هستیم و هیات مدیره هیچ مخالفتی با آقای سعادتمند در این خصوص نداشته است.»

 

با توجه به صحبت‌هایی که شیرکوهی مطرح کرده به نظر می‌رسد که پرونده نوری را با باشگاه استقلال باید مختومه دانست. وقتی نوری دلار می‌خواهد یعنی باشگاه استقلال با همان موانعی مواجه خواهد بود که پیش تر با استراماچونی بوده است. این یعنی باشگاه استقلال باید در مقطع فعلی تصمیم‌های دیگری برای اداره امور خود بگیرد واز فاز احساسات و البته بازی با احساسات هوادارن خود خارج شود. هیچ بعید نیست که در روزهای آتی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال به این تیم بازگردد. حال اینکه مجیدی گزینه مناسبی برای باشگاه استقلال باشد یا خیر روشن نیست اما شاید استقلال از سر بی چارگی مجیدی را در این سمت قرار دهد تا شاید در آینده تصمیم‌های بهتری برای مهم ترین جایگاه خود بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->