هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

آیا رامبو به شخصیت‌های بازی محبوب «مورتال کامبت ۱۱» اضافه می‌شود؟

  • کد خبر: ۴۵۲۱۳
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
آیا رامبو به شخصیت‌های بازی محبوب «مورتال کامبت ۱۱» اضافه می‌شود؟
جست‌وجوگر‌های داده در فایل‌های به‌روزرسانی mortal combat ۱۱ سه شخصیت جدید کشف کرده‌اند، اما واقعا احتمال حضور این شخصیت‌ها در بازی چه قدر است؟
ترجمه  | شهرآرانیوز - مورتال کامبت ۱۱ به‌تازگی یک به روزرسانی جدید منتشر کرده است که شامل چند پوسته جدید برای این بازی محبوب می‌شود؛ اما برخی زمان را برای کاوش در پرونده آخرین به روزرسانی مورتال کامبت ۱۱ از دست ندادند و سه کاراکتر جدید در فایل‌های بازی کشف کردند.

 
 
آیا رامبو به شخصیت‌های بازی محبوب مورتال کامبت ۱۱ اضافه می‌شود؟
 

اولین و مهم‌ترین کشف جست‌و‌جو‌گر‌ها این است که «رامبو»، شخصیت فیلم‌های سیلوستر استالونه، قرار است به این بازی اضافه شود. این شخصیت قطعا با دیگر نماد‌های دهه ۸۰ مثل «ترمیناتور» و «پلیس آهنی» که به بازی اضافه شده‌اند هماهنگ است. طبق اطلاعاتی که به دست آمده گیمر‌ها ابزار و لباس‌های زیادی دارند تا رامبو را برای مبارزه مجهز کنند.

 
آیا رامبو به شخصیت‌های بازی محبوب مورتال کامبت ۱۱ اضافه می‌شود؟
 

«رین» شخصیت دیگری است که احتمالا به مورتال کمبت ۱۱ اضافه می‌شود. رین (Rain) یکی از شخصیت‌های معروف سری بازی‌های مورتال کامبت است که اد بون و جان توبیاس  آن را ساخته‌اند.

 
آیا رامبو به شخصیت‌های بازی محبوب مورتال کامبت ۱۱ اضافه می‌شود؟


اما شخصیت سوم «میلینا»ست که از زمان عرضه بازی مورتال کمبت ۱۱ یکی از پردرخواست‌ترین شخصیت‌ها برای اضافه‌شدن به بازی بوده است، اما «ندررلم استودیوز» علاقه‌ای به افزودن این شخصیت به بازی نداشته است. با اینکه اد بون با توییت‌هایی که درباره غیبت «میلینا» در توئیتر می‌گذارد، خیلی‌ها را از اضافه‌شدن این شخصیت به بازی ناامیده کرده است، اما بعید نیست در آینده نزدیک سر و کله «میلینا» در مورتال کمبت ۱۱ پیدا شود.

 
 
آیا رامبو به شخصیت‌های بازی محبوب مورتال کامبت ۱۱ اضافه می‌شود؟


هنوز مشخص نیست که این شخصیت‌ها چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرند؛ حتی شاید اصلا به بازی اضافه نشوند. معمولا اطلاعاتی که جست‌و‌جو‌گر‌های داده به دست می‌آورند دقیق هستند، اما درباره محتوای جدید مورتال کامبت ۱۱، مواردی در گذشته وجود داشته که اطلاعات فاش شده یا نادرست بوده‌اند یا جزو اطلاعات منسوخ‌شده به حساب می‌آمدند. نمونه مشهورش اضافه شدن شخصیت «ویلیامز» در فیلم Evil Dead  بود که در حد شایعه باقی ماند؛ بنابراین ممکن است که جدیدترین اطالاعاتی که از شخصیت‌های جدید مورتال کامبت ۱۱ درز پیدا کرده، درحد همین اطلاعات باقی بماند و شاید هم برای تبلیغ نسخه جدید بازی از آن استفاده شود. هکر‌ها می‌گویند که این شخصیت‌ها با عنوان "GOTY ۲" در داده‌های بازی برچسب‌گذاری شده‌اند، که ممکن است به  نسخه‌ای تازه از بازی اشاره داشته باشد.



انتشار مورتال کامبت ۱۱ برای بار دوم و به عنوان نسخه‌ای جدید معمولا اقدامی عجیب به نظر می‌رسد، اما بعید نیست که این نسخه جدید برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X  باشد. کنسول‌های نسل بعدی فرصت مناسبی هستند تا اد بون و کمپانی‌اش نسخه‌ای جدید از مورتال کمبت ۱۱ ارائه بدهند و با اضافه‌کردن شخصیت‌های جدید طرفداران را راضی کنند. با این حال، همه این‌ها فقط حدس و گمان است و طرفداران باید  تا زمان اعلامیه رسمی «ندررلم استودیوز» منتظر بمانند.
 
 
 
 
منبع: gamerant
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->