هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

نقشه گوگل هم به حالت تاریک یا شب مجهز شد

  • کد خبر: ۴۵۲۳۲
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
نقشه گوگل هم به حالت تاریک یا شب مجهز شد
گوگل مپس در آپدیت جدید خود برای نسخه‌های اندروید حالت شب یا همان عالت تاریک را ایجاد کرده و در اختیار کاربران قرار گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، همانطور که برخی از کاربران گزارش می‌دهند، حالت تاریک به گوگل مپس راه یافته است. گوگل از نسخه ۱۰.۵۱.۱ که در اندروید ۱۱ اجرا می‌شود، یک حالت تاریک در سطح برنامه را در اختیار گوگل مپس قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد که این تغییر به تدریج در سرور در حال گسترش است، زیرا به روزرسانی در آخرین نسخه گوگل مپس برای دیدن گزینه در فهرست تنظیمات برنامه کافی نیست.

نقشه گوگل هم به حالت تاریک یا شب مجهز شد
تنظیمات ظاهر شده در برنامه به شما امکان می‌دهد تم تاریک را برای مدت نامعلومی اجرا کنید یا با تنظیم موضوع سیستم جهانی تلفن اندرویدی مطابقت داشته باشید. همیشه یک حالت شبانه خودکار وجود داشته است (مثلا در صورت روشن بودن پیمایش خورشید اگر کاربر در یک تونل حرکت کند، روشن می‌شود، اما هنگام مرور نقشه‌ها یا منو‌ها هرگز استفاده نمی‌شود).

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->