پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

۲۴ ساعت پر‌آشوب استقلال | جنجال در استقلال تمامی ندارد!

  • کد خبر: ۴۵۲۸۵
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۲۴ ساعت پر‌آشوب استقلال | جنجال در استقلال تمامی ندارد!
باشگاه استقلال بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا همچنان روز‌های پر‌التهابی را سپری می‌کند. روز گذشته باشگاه پر‌طرف‌دار آبی پوش پایتخت بازهم شاهد اتفاقات عجیب‌و‌غریبی بود.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ درحالی‌که هواداران نگران وضعیت این تیم هستند و همچنان در آرزوی ثبات در این باشگاه به سر می‌برند، دیروز نیز باشگاه آبی‌پوشان دستخوش اتفاقات زیادی شد، از اخراج مدیر‌عامل باشگاه تا مطرح‌شدن ۳ گزینه جدی برای نیمکت آن‌ها. اتفاقات استقلال دیروز با برکناری سرپرست مدیرعاملی استقلال آغاز شد؛ جایی که احمد سعادتمند بعد از آنکه چند شب پیش در یک مصاحبه ویدئویی نسبت به اتفاقات این تیم در قطر افشاگری کرده بود، از‌سوی هیئت‌مدیره استقلال اخراج شد.
 
نتیجه‌نگرفتن در مذاکرات با استراماچونی و شفر، خروج ارز بدون مجوز از کشور، طرح مسائل داخلی و محرمانه باشگاه و بازی با احساسات هواداران باشگاه از‌جمله دلایل برکناری سعادتمند عنوان شده است. این‌همه در‌حالی بود که سعادتمند ساعاتی پیش از کودتای هیئت‌مدیره استقلال علیه خود! از توافق با الکس نوری خبر داده بود.


عجیب‌ترین ۲۴ ساعت باشگاه استقلال!

سه‌شنبه‌شب خبری در فضای مجازی منتشر شد با این مضمون که احمد سعادتمند از سمت خودش در باشگاه استقلال برکنار شده است و دیگر جایگاهی در این باشگاه ندارد. هنوز چند‌ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که سعادتمند در یک مصاحبه رسمی با سایت باشگاه، این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد خبر‌های خوشی برای هواداران این تیم دارد که ظرف ۲۴ ساعت آینده به گوش آن‌ها خواهد رساند. ظهر دیروز احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه سعی کرد با انتشار خبر توافق با الکس نوری شرایط را به نفع خود تعدیل کند.
 
او درباره وضعیت سرمربی فصل پیش‌روی آبی‌ها گفت: توافقات لازم با آقای الکس نوری انجام شده و بنده طی نامه‌ای به اعضای هیئت‌مدیره نیز این موضوع را اعلام کرده‌ام. در‌حال‌حاضر منتظر نظر نهایی عزیزان در هیئت‌مدیره هستم تا قرارداد با آقای نوری را رسمی کنیم. این اتفاق باعث شد تا خیلی‌ها تصور کنند سعادتمند در باشگاه خواهند آمد، اما این اتفاق رقم نخورد و هیئت‌مدیره استقلال پیش از غروب آفتا‌ب، حکم اخراج او را امضا کرد.


افشاگری جالب مدیر‌برنامه‌های نوری

سعادتمند در‌حالی از سمت خود برکنار شد که تا آخرین لحظات از توافق با الکس نوری می‌گفت؛ ادعایی که می‌توانست نجات‌دهنده او باشد، اما یک استوری از طرف الکس نوری همه برنامه‌های او را بر باد داد. مربی ایرانی‌آلمانی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: «هم‌وطنان عزیزم! متأسفانه این چند روز شایعات زیادی با اسم من ساخته شد؛ ولی تا امروز هیچ توافق جدی و صادقانه‌ای با هیچ تیمی نداشتم. قلب و روح و آرزوی من، همیشه ایران است. به امید دیدار زود»
 
این در‌حالی بود که پیش‌از‌آنکه هیئت‌مدیره آبی‌ها تشکیل‌جلسه بدهد، مدیربرنامه‌های الکساندر نوری نیز تمام صحبت‌های مطرح‌شده از‌سوی سعادتمند را تکذیب کرد و گفت: الکس نوری هیچ تصمیمی برای حضور در استقلال ندارد؛ چون اطمینان کافی به بدنه مدیریتی باشگاه استقلال و البته موارد اعلام‌شده از این باشگاه به او را ندارد. ادعای بر‌باد‌رفته سعادتمند درباره حضور الکس نوری در این تیم آخرین شوی تبلیغاتی او برای ابقا در پست مدیریتی بود و با این حرکت می‌خواست توپ را به‌نوعی به زمین وزارت ورزش بیندازد تا در صورت محقق‌نشدن این موضوع اعلام شود مجوز حضور نوری از‌سوی وزارت ورزش صادر نشده است.
 
نوری تقاضای یک‌میلیون‌یورویی از استقلال داشت و سعادتمند هم درست مثل ماجرای استراماچونی گفته بود ۵۰۰ هزار یورو بیشتر نمی‌تواند به او بدهد و به همین‌دلیل ۲ هفته پیش نوری به استقلال پاسخ منفی داده بود. این پانصدهزار‌یورویی که در دستان سعادتمند بود، اگر برای شفر هزینه می‌شد، پنجره استقلال بسته نمی‌شد و چه‌بسا استقلال با بازیکنان جدید می‌توانست حداقل تا این مرحله لیگ قهرمانان آسیا در رقابت‌ها بماند و شب گذشته همه شاهد یک شهرآورد آسیایی می‌شدند.


هیئت‌مدیره حکم اخراج سعادتمند را صادر کرد

اختلافات میان اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با سعادتمند از مدتی قبل مشهود بود و طی روز‌های گذشته به اوج رسید و در‌نهایت به برکناری سعادتمند منجر شد. اعضای هیئت‌مدیره استقلال در روز‌های گذشته جلسه با سعادتمند را نپذیرفتند و حتی حاضر نشدند او پیش‌نویس توافق با الکساندر نوری را به آن‌ها ارائه دهد. در‌این‌باره گفته می‌شود هیئت‌مدیره به سعادتمند تا ساعت‌۱۴ دیروز فرصت داده بود تا از سمتش استعفا کند؛ اما او نه‌تن‌ها چنین‌کاری نکرد، بلکه با حضور در دفتر باشگاه، امور جاری را جلو برد و حتی احکامی نیز برای هیئت‌امنای آکادمی استقلال صادر کرد!


نوری، مجیدی و قلعه‌نویی؛ گزینه‌های نهایی نیمکت استقلال!

با اتفاقات به‌وجود‌آمده، مسئله اصلی این‌روز‌های باشگاه استقلال انتخاب سرمربی است. به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی گزینه‌های وطنی نیمکت استقلال هستند و الکساندر نوری هم می‌تواند شرایط جدیدی را برای مذاکره ارائه دهد. مشکل اصلی نوری برای نشستن روی نیمکت استقلال بحث نوع دریافت حقوق این مربی است. مدیران استقلال به‌دنبال ثبت یک قرارداد ریالی با این مربی هستند؛ اما نوری تن به این کار نمی‌دهد و عنوان داشته صرفا با دلار یا یک ارز معتبر جهانی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. در این شرایط ۲ گزینه بیشتر روی میز استقلالی‌ها نمی‌ماند؛ امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی. امیر قلعه‌نویی هم‌اکنون تیم دارد و مدتی است هدایت گل‌گهر سیرجان را برعهده گرفته است.
 
مربی پرافتخار و باتجربه فوتبال ایران کارش را با گل‌گهر استارت زده است، اما شنیده می‌شود در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد از استقلال بتواند جدا شود. به‌همین‌خاطر هم او یکی از گزینه‌های پیش‌روی مدیران باشگاه برای سرمربیگری است. البته آماده‌ترین و دست‌به‌نقد‌ترین گزینه استقلالی‌ها فرهاد مجیدی است؛ مربی جوانی که در مدت زمان کوتاه سرمربیگری عملکرد خوبی داشت و توانست نایب‌قهرمانی لیگ و حذفی را به دست بیاورد. او شاید اگر درگیر اختلافات با سعادتمند نمی‌شد، می‌توانست استقلال را به مقام قهرمانی حذفی نیز برساند.
 
مجیدی قبل از فینال حذفی گفته بود تنها در یک صورت ممکن است به کارش در استقلال ادامه دهد و آن‌هم برکناری سعادتمند است. حالا که مدیرعامل مذکور از سمتش کنار رفته است، به نظر می‌رسد حضور مجیدی در جمع آبی‌ها قوت بگیرد. نکته مهم درباره فرهاد این است که از قرارداد او با استقلال یک‌سال دیگر باقی مانده است. از طرفی اعضای هیئت‌مدیره نیز روی فرهاد مجیدی نظر مثبتی دارند و معتقدند این مربی جوان می‌تواند با بازگشت به استقلال شرایط را به‌درستی جلو ببرد. مجیدی هم‌اکنون در امارات است، اما در‌صورتی‌که او گزینه اصلی هدایت استقلال شود، به تهران می‌آید و کار را از‌سر‌می‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->