حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ضرر میلیون ‌دلاری شاهزاده سعودی بعد از شکست مقابل پرسپولیس

  • کد خبر: ۴۵۷۲۹
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
ضرر میلیون ‌دلاری شاهزاده سعودی بعد از شکست مقابل پرسپولیس
تصویری که در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و النصر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در ذهن ماند، چهره مردی با لباس عربی بود که کنار تیر دروازه، غمگین نشسته بود و با نگاهی غمگین شادی بازیکنان پرسپولیس را تماشا می‌کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، به گزارش النصر، تیمی که در فوتبال عربستان به نزدیکی به دربار پادشاهی این کشور معروف است، بعد از کنار‌گذاشته شدن الهلال از مسابقات به‌دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان بود. این تیم که در فصل گذشته در لیگ عربستان به مقام دوم رسیده بود، با چند خرید گرا‌ن‌قیمت مانند پیتی مارتینز آرژانتینی پا به مسابقات گذاشت. آن‌ها یک تیم ایرانی یعنی سپاهان را در مرحله گروهی حذف کردند و در مرحله حذفی ۲ تیم عربستانی را از مرحله رقابت‌ها خارج کردند. التعاون و الاهلی، قربانی جاه‌طلبی‌های این تیم ثروتمند سعودی شدند؛ اما پرسپولیس در یک شب دراماتیک، النصر را برد تا این تیم در‌واقع علیه تیم‌های عربستانی هم عمل کرده باشد. با‌این‌وصف شکست النصر یک اتفاق سخت و تلخ برای طرف‌داران النصر و مسئولان فوتبال سعودی بود؛ اما غمگین‌ترین فرد بعد از پایان این بازی، کسی نبود جز عبدالرحمن الحلافی، مدیر تیم النصر عربستان. کسی که بعد از شکست النصر مقابل پرسپولیس، آن‌قدر ناراحت بود که روی چمن نشسته و به تیر دروازه تکیه داده بود؛ تصویری که در فضای مجازی خیلی مورد‌توجه قرار گرفت و انتشار پیدا کرد. در‌حالی‌که پرسپولیسی‌ها شادی می‌کردند، الحلافی کنار تیر دروازه نشسته و زانوی غم بغل کرده بود و اعضای کادر فنی و بازیکنان سعی کردند به او دلداری بدهند.

عبدالعزیز المریزل، روزنامه‌نگار سعودی، درباره این صحنه نوشت: عبدالرحمن! شما شکست نخوردید. برخیز. جاه‌طلبی‌های ما متوقف نمی‌شود. النصر می‌خواهد تیم قدرتمندی را بسازد که همه را شکست بدهد و شما اکنون در آغاز راه هستید. بلندشو عبدالرحمن، ما در ابتدای راه هستیم.

عبدا... الفقیر، دیگر‌روزنامه‌نگار سعودی، در توئیتر خود نوشت: برخیز عبدالرحمن. شما مستحق شکست نیستید. این تازه ابتدای کار است. شما یک تیم جوان و آینده‌دار را ساختید که توجه همه را جلب کرده است.
عبدالرحمن الحلافی، مدیر تیم فوتبال النصر و رئیس گروه املاک و مستغلات عبدالرحمن بن‌سلمان در عربستان سعودی است. او رئیس هیئت‌مدیره شبکه line sport نیز هست. الحلافی در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ رئیس فدراسیون هندبال عربستان بود.


شاهزاده سعودی: النصر بهترین تیم عربستان است

فیصل بن‌ترکی، شاهزاده سعودی و رئیس سابق باشگاه النصر، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان درخواست کرد که رقابت‌های لیگ عربستان به تعویق بیفتد. به گزارش الریاضیه سعودی، ترکی‌فیصل برای این درخواست به رقابت‌های لیگ اسپانیا که بازی‌هایش را به‌خاطر حضور بارسا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به تعویق انداخت، اشاره کرد. شاهزاده سعودی در صفحه توئیترش نوشت: مسابقه به پایان رسید و همه باید دست از انتقاد بکشند و روی مأموریت بعدی تمرکز کنند. من می‌خواهم یک نظر ساده بدهم؛ النصر بهترین تیم سعودی در لیگ قهرمانان بود. او گفت: فدراسیون فوتبال عربستان باید بازی‌ها را به‌خاطر النصر به تعویق بیندازد تا این تیم که افتخار کشور است، دچار خستگی و خسارت بیشتر نشود. باید مثل لیگ اسپانیا فرصت برابر ایجاد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->