نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

استقلال بعد از تردید نکونام به فکری رسید

  • کد خبر: ۴۵۷۹۱
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
استقلال بعد از تردید نکونام به فکری رسید
بعد ازاینکه جواد نکونام با نگاهی تردید آمیز به حضور خود در استقلال نگریست و حاضر به پذیرفتن مربیگری استقلال نشد، محمود فکری به عنوان گزینه جدی باشگاه استقلال مد نظر است و مذاکرات با او نیز درحال انجام است.

گروه ورزش/شهرآرا،درحالی که باشگاه استقلال بنا داشت با جواد نکونام به توافق نهایی برسد و حتی مذاکرات اولیه نیز به این گزینه انجام شده بود اما مخالفت باشگاه فولاد خوزستان و از سویی تردید‌های این گزینه برای نشستن روی نیمکت استقلال باعث شد تا سران باشگاه استقلال سراغ گزینه دوم خود بروند. درهمین راستا باشگاه استقلال مذاکراتی به طور حضوری با محمود فکری انجام داده و این چهره با سابقه که از محبوبیت بیشتری نسبت به نکونام برخوردار است در مذکرات با سران باشگاه استقلال اعلام کرده برای آمدن به استقلال تمایل دارد اما باید نظر مساعد باشگاه نساجی نیز جلب شود.

بعد از اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به محمود فکری به اجماع رسیدند مذاکرات موازی خود را با باشگاه نساجی شروع کردند که گفته می‌شود مدیران این باشگاه نیز بی میل نیستند که محمود فکری را به استقلال منتقل کنند.

یکی از دلایلی که باعث شده باشگاه نساجی چراغ سبز نشان دهد علاقه مدیرعامل این باشگاه به باشگاه استقلال است. همان طور که می‌دانید علی امیری مدیریت باشگاه نساجی را به عهده دارد. وی سال‌ها تحت عنوان معاون در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت بود. با این تفاسیر باید منتظر تایید نهای وزارت ورزش بود. ظاهرا برخی‌ها هستند که هنوز موضوع جذب فرهاد مجیدی را دنبال می‌کنند درحالی که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هیچ تمایلی به استخدام این مربی ندارند و حتی بسیاری از هواداران استقلال نیز بازگشت مجیدی را به سود خود نمی‌دانند و براین باورند او دیگر نباید درمیان گزینه‌های مربیگری استقلال قرار بگیرد. به هرحال این ماجرا ظرف روزهای آتی مشخص خواهد شد و طبق آخرین اطلاعاتی که از باشگاه استقلال به بیرون درز کرده نهایت تا آخر هفته نام سرمربی جدید باشگاه استقلال مشخص خواهد شد.

اگر فکری به عنوان سرمربی برگزیده شود به احتمال خیلی زیاد صمد مرفاوی نیز در قامت مدیرفنی باشگاه استقلال ایفای نقش خواهد کرد. هیچ بعید نیست که مهدی پاشازاده که خود گزینه مربیگری استقلال است و در لیست گزینه‌ها جایگاه سوم را دارد به جای محمود فکری به نساجی برود وسکان هدایت این باشگاه را به عهده بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->