نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

چشم های اسکوچیچ درست نمی بیند!

  • کد خبر: ۴۵۸۰۷
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
چشم های اسکوچیچ درست نمی بیند!
درحالی که انتظار می‌رفت بازیکنانی همچون ریگی، دانشگر و حتی مطهری در لیست تیم ملی قرار بگیرند، اما اسکوچیچ به راحتی از نام این بازیکنان چشم پوشی کرد و نفرات دیگر را به تیم ملی فرا خواند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،لیست تیم ملی اعلام شد و چهار بازیکن استقلال در فهرست نهایی قرار گرفته‌اند. اگر رشید مظاهری را استقلالی بدانیم در کنار او عارف غلامی و مهدی قایدی نیز دعوت شده‌اند. ضمن اینکه علی کریمی هم اکنون در قامت بازیکن استقلال در تمرینات تیم ملی حضور دارد که اگر باشگاه دیگری را انتخاب کند، از لیست بازیکنان استقلال کنار خواهد رفت.

احتمال دارد استقلالی‌های تیم ملی به ۳ نفر کاهش یابند، اما این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که برخی شایسته‌ها از فهرست اسکوچیچ جا مانده‌اند. درهمین استقلال محمد دانشگر در طول بازی‌های لیگ نوزدهم عملکردی به مراتب بهتر از عارف غلامی داشته، اما اوبه تیم ملی فراخوانده نشده است. دانشگر هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی یکی از بهترین‌های لیگ به شمار می‌رود و به واقع اگر مربیان فن درست بازی گرفتن از او را بدانند می‌تواند عصای دست هر تیمی باشد. بی توجهی به بازیکنان آماده استقلال تا جایی پیش رفته که نام ارسلان مطهری نیز از فهرست اسکوچیچ حذف شده است. ارسلان به گواه آمار بهترین مهاجم لیگ است و در دقایقی که در میدان بازی حضور داشته گل‌های متعددی درعرصه بازی‌های داخلی و خارجی استقلال به ثمر رسانده است. فقدان او در لیست تیم ملی نیز موضوعی بحث برانگیز است که البته فضای روز‌های اخیر که غالبا تحت تاثیر پیروزی‌های رقیب سنتی بوده باعث شده طرح چنین سوالاتی از سرمربی تیم ملی مغفول بماند و از اسکوچیچ درباره بی توجهی‌اش به عناصر مهم و سازنده تیم استقلال سوالی پرسیده نشود. اوج کج سلیقگی سرمربی تیم ملی یا مشاوران او در انتخاب بازیکنان آن جا دیده می‌شود که بازیکنی همچون مسعود ریگی که به گواه غالب کارشناسان یکی از بهترین‌های این تیم در لیگ نوزدهم محسوب می‌شود نیز از فهرست مدعوین حذف می‌شود.
 
چرایی این اقدام را باید از سرمربی تیم ملی جویا شد، اما ظاهرا اسکوچیچ ترجیح می‌دهد روی همان سیاست از پیش طراحی شده فدراسیون نشین‌ها پیش برود و سیاست دور باش را از رسانه‌ها در پیش بگیرد تا ناچار به پاسخگویی درباره این پرسش‌های مهم و کلیدی نباشد. اگر بخواهیم واقع بینانه به لیست مدعوین تیم ملی نگاه کنیم از استقلال لیگ بیستم فقط ۳ بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند و رشید مظاهری را نمی‌توان بازیکن از استقلال لیگ نوزدهم دانست واو فقط به واسطه قرارداد اخیر در زمره بازیکنان استقلال قرار گرفته است. به واقع استقلال که در لیگ رتبه دوم را به دست آورد و درجام حذفی نیز فینالیست بود باید با تعداد بیشتری در تمرینات تیم ملی دیده می‌شد، اما بی توجهی به آماده‌های استقلال سبب شد تا استعداد‌هایی همچون دانشگر، مطهری و ریگی از حضور درتمرینات تیم ملی محروم بمانند ونتوانند شانس خود را در تمرینات اخیر آزمایش کنند. بدون شک اگر اسکوچیچ بخواهد با همین فرمان پیش برود و چشم ببندد روی بازیکنان آماده استقلال درهدایت تیم ملی با فشار‌های بسیاری مواجه خواهد شد وهوادارن استقلال با بدبینی به تفکرات و تصمیم‌های او خواهند نگریست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->