برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

سید احسان قاضی زاده‌هاشمی: مجلس مخالف استخدام مربی خارجی نیست

  • کد خبر: ۴۵۹۰۵
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
سید احسان قاضی زاده‌هاشمی: مجلس مخالف استخدام مربی خارجی نیست
قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی استخدام مربی خارجی را از سوی مجلس بلا مانع دانست. این درحالی است که پیش تر گفته می شد مجلس و سیاسیون با حضور مربی خارجی مخالف است.

گروه ورزش/شهرآرا نیور،سید احسان قاضی‌زاده‌ هاشمی درباره تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس حرف‌های تازه‌ای به زبان آورده است:«این تجمع بی‌سابقه بود و تاکنون به یاد ندارم طیف عظیمی از هواداران یک باشگاه در مقابل مجلس حاضر شده باشند. مطمئناً اگر آن روز که هواداران استقلال مقابل مجلس آمدند، روز کاری ما بود، در میان مردم حاضر می‌شدم و با آنها حرف می‌زدم. پیش‌تر نیز همین کار را کرده بودیم و در زمان تجمع‌های دیگر حوزه‌ها ما خودمان را در صفوف مردم قرار دادیم و با آنها گفت و گو کردیم. با این حال قصد داریم به طور ویژه به این موضوع رسیدگی کنیم. در روزهای آینده قصد داریم نمایندگانی از کانون هواداران و پیشکسوتان باشگاه را به مجلس دعوت کنیم. احتمالاً از وزارت ورزش هم نمایندگانی در این نشست حاضر خواهند بود و ما نقطه نظرات همه را خواهیم شنید.» قاضی‌زاده، نماینده اصولگرای مجلس درباره اینکه آیا مجلس با ورود مربی خارجی مخالف است نیز صحبت‌هایی به زبان آورد:« آیین‌نامه‌ای که نوشته شده یک موضوع داخلی است و احتمالاً از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران تنظیم شده و مجلس هیچ مخالفتی با حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران ندارد و در این راستا نیز قانونی را به تصویب نرسانده است. قطعاً اگر خواست هواداران باشگاه استقلال رسیدگی به این موضوع باشد ما در جلسه‌ای که به زودی برگزار می‌شود پیرامون چرایی ممانعت با ورود مربیان خارجی نیز سؤالاتی را از متولیان فوتبال ایران خواهیم پرسید. باید بدانیم مبنای این تصمیم چه بوده است و ما قطعاً موضع‌گیری خودمان را خواهیم داشت و این ماجرا به دقت پیگیری خواهد شد. تأکید می‌کنم که مجلس هیچ مخالفتی با استخدام مربیان خارجی نداشته است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->