تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟
سرخط خبرها

داستان کلاهی و خبرنگاران | نماینده رسانه‌ها با کدام پول باید تست PCR بدهند؟

  • کد خبر: ۴۵۹۴۱
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
داستان کلاهی و خبرنگاران | نماینده رسانه‌ها با کدام پول باید تست PCR بدهند؟
فدراسیون بسکتبال اعلام کرده خبرنگاران هم باید تست PCR بدهند! حال چطور یک خبرنگار می‌تواند از پس هزینه‌های این تست برآید ما هم نمی‌دانیم! شاید فدراسیون نشین‌ها فکر می‌کنند خبرنگاران هم همچون بازیکنان و مربیان حقوق چند ده میلیونی می‌گیرند.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان صبح امروز با حضور فریده شجاعی نایب رئیس بانوان، شبنم کلاهی دبیر فدراسیون و تالین طهماسیان مسئول دپارتمان مسابقات بانوان در سالن اجتماعات تالار بسکتبال آزادی برگزار شد. در این جلسه گویا برخی از نمایندگان تیم‌ها به نحوه قرعه کشی اعتراض داشتند و معتقد بودند که شهرداری گرگان امسال تیم خوبی نبسته و نمی‌تواند به عنوان سرگروه انتخاب شود. از طرف دیگر تنها تیم‌هایی که با فدراسیون تسویه حساب کرده بودند اجازه حضور در قرعه کشی را داشتند.
جالب‌تر آنجا بود که طهماسیان اعلام کرده تیم نفت ستاره خلیج فارس انصراف داده البته امکان دارد این تیم و خانه بسکتبال بندر عباس به صورت واحد در یک تیم حضور یابند. همچنین تیم‌های سیمان مشهد، پاز تهران، آسمان سترگ سپهرداد و خانه بسکتبال مشهد هم مشروع قرعه کشی می‌شوند! در این میان ندا عسگرنیا سرمربی نارسینا نیز گفته:« بهتر است اصلا امروز قرعه کشی برگزار نشود، چون این نوع قرعه کشی با عذرخواهی "من در آوردی" است!»
این طور که مشخص است جلسه بانوان هم بدون حاشیه نبوده و پس از صحبت‌هایی که به درازا کشیده شده قرعه کشی انجام و تیم‌ها در دو گروه A و B قرار گرفتند. فقط برای ما جای تعجب داشت که چطور شبنم کلاهی دبیر فدراسیون این بار به خبرنگاران اجازه حضور در جلسه را داده است؟ هنوز یادمان نرفته که کلاهی در جلسه نشست لیگ برتر مردان ورود خبرنگاران به جلسه را ممنوع اعلام کرده بود و مورد انتقاد اهالی رسانه هم قرار گرفت. حالا مشخص نیست این بار به چه دلیل اجازه ورود به خبرنگاران را داده است! البته چند دلیل می‌تواند داشته باشد اول اینکه شاید متحول شده و بعد از جلسه آقایان متوجه کار اشتباه خود شده است، دوم امکان دارد دبیر فدراسیون چون فکر می‌کرده نشست بانوان حاشیه ندارد و برای فدراسیون نمی‌تواند خطری ایجاد کند پس بی خیال حضور خبرنگاران شده است و مورد سوم هم اینکه شنیده می‌شود خانم دبیر بسیار مشغله کاری داشته برای همین هم به جلسه دیر رسیده و دیگر کار از کار گذشته و خبرنگاران در جلسه حضور پیدا کرده بودند پس بالاجبار سکوت کرده است!
یکی دیگر از نکات جالب این جلسه این بود که مقرر شده علاوه بر اینکه مجموعه تیم ها، داوران و برگزار کنندگان و عوامل اجرایی مسابقات ۴۸ ساعت پیش از هر مسابقه باید آزمایش PCR دهند، خبرنگاران رسانه‌ها نیز باید این کار را انجام دهند! با این شرایط احتمالا هیچ خبرنگاری از مسابقات بانوان استقبال نخواهد کرد چرا که گفته می‌شود هزینه این تست بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است و چطور یک خبرنگار می‌تواند از پس هزینه‌های این تست برآید ما هم نمی‌دانیم! شاید فدراسیون نشین‌ها فکر می‌کنند خبرنگاران هم همچون بازیکنان و مربیان حقوق چند ده میلیونی می‌گیرند و یا اینکه رسانه‌های آن‌ها که اغلب حتی پول ایاب و ذهاب شان را هم نمی‌دهند حالا برای تست PCR هزینه خواهند کرد. راستی در چنین شرایطی شاید مسئولان شبکه جام جم هم از پخش مستقیم مسابقات بانوان منصرف شوند چرا که آن‌ها هم برای پخش باید تعداد زیادی از عوامل شان را به سالن رقابت‌ها بفرستند که احتمالا دادن تست آنهم برای هر مسابقه برایشان باید سخت باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->