اعمال قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جشن تولد مرگبار در بزرگراه آسیایی مشهد با قتل به پایان رسید

  • کد خبر: ۴۶۰۰۴
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
جشن تولد مرگبار در بزرگراه آسیایی مشهد با قتل به پایان رسید
این حادثه وحشتناک نیمه شب ۱۲ مهر در یک باغ‌ ویلا در ابتدای جاده معروف به چشمه گیلاس مشهد هنگامی اتفاق افتاد که دو دوست به نام‌های علی و بصیر قرار گذاشتند جشن تولدی را در روز‌های کرونایی برگزار کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه خونبار نیمه شب دوازدهم مهر در ابتدای جاده معروف به چشمه گیلاس مشهد هنگامی اتفاق افتاد که دو دوست به نام‌های علی و بصیر قرار گذاشتند جشن تولدی را در روز‌های کرونایی برگزار کنند. به همین منظور هر کدام دوستان و آشنایان خودشان را به مهمانی مختلط شبانه در یکی از باغ ویلا‌های حاشیه بزرگراه آسیایی مشهد دعوت کردند.

شب به نیمه رسیده بود که تعدادی از جوانان ساکن شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) و جاهدشهر مشهد به همراه گروه دیگری از مهمانان وارد باغ ویلا شدند، اما در این میان ناگهان چشمان برخی از جوانان به عده‌ای دیگر از مهمانان افتاد که قبلا با یکدیگر درگیر شده بودند و کینه عمیقی از هم داشتند.

در این هنگام شعله‌های پنهان اختلافات قدیمی زبانه کشید و چشم غره‌ها در حالی آغاز شد که یکی از مهمانان با حالتی توهین آمیز از طرف مقابل برای رقصیدن در جشن دعوت کرد. این رفتار او جرقه‌ای شد که دیگران منتظر چنین صحنه‌ای بودند. ناگهان یکی از طرف‌های مقابل به بهانه همین توهین، سیلی محکمی به صورت وی نواخت و این گونه درگیری بین دو طرف آغاز شد.

آن‌ها که از قبل برای دعوایی وحشتناک با یکدیگر هماهنگ کرده بودند تبر و چاقو‌ها را بیرون کشیدند و به این ترتیب جیغ و فریاد‌های زنان و دختران نیز بر ترسناک‌تر شدن این صحنه درگیری افزود. برخی از مهمانان به طرف خودرو‌ها دویدند و در یک لحظه صدای شلیک گلوله‌ها نیز در فضای باغ پیچید. اسلحه شکاری وینچستر پوکه‌ها را پایین می‌انداخت و همهمه عجیبی به راه افتاد. هر کس به گوشه‌ای می‌دوید تا از شلیک‌ها و تیغه‌های وحشتناک تبر و چاقو به دور باشد.

در این میان، چند نفر از طرفین نزاع سوار بر پژو ۴۰۵ به طرف در باغ گریختند تا از معرکه جان سالم به در برند، اما پس از آن که با سرعت زیاد فاصله حدود ۹۰۰ متری را طی کردند با در بسته باغ روبه رو شدند. در حالی که تلاش برای بازکردن در باغ ویلا ادامه داشت ناگهان گروه مقابل را پشت سر خود دیدند و هر کدام به سویی دویدند تا از باغ خارج شوند.

در این هنگام بود که علی-خ یکی از عاملان نزاع پشت فرمان پژو ۴۰۵ قرار گرفت و در حالی خودرو را به گاردریل‌های حاشیه بزرگراه آسیایی کوبید که عده دیگر نیز با تبر و چاقو وارد معرکه شدند و به طرف‌های مقابل یورش بردند.

تیغه‌های ترسناک سلاح‌های سرد که بر سر و پیکر عاملان نزاع فرود می‌آمد صحنه‌های دلخراشی را به تصویر می‌کشید و فریاد‌ها و جیغ‌ها نیز شدیدتر می‌شد. درگیری خونین ادامه داشت به گونه‌ای که خودرو‌های عبوری نیز از این ماجرای وحشتناک بی نصیب نماندند. عاملان نزاع جاده مشهد- چناران را بستند و سنگ و تیغه تبر خودرو‌ها را به حاشیه می‌کشاند که در یک لحظه سر جوانی به نام امید-ن شکافته شد و تیغه چاقو بر بازوی «عابدین-ح» فرود آمد و جوان دیگر نیز زخمی شد.

شدت این درگیری خونبار هر لحظه بیشتر می‌شد تا این که با فرار برخی از عوامل نزاع، نیرو‌های امدادی و پلیس نیز به محل مذکور رسیدند و مجروحان را به مرکز درمانی چناران انتقال دادند، ولی در این میان «امید-ن» بر اثر شدت عوارض ناشی از این درگیری جان سپرد و مجروحان دیگر بستری شدند.

با گزارش این درگیری مرگبار در جشن تولد، به قاضی ویژه قتل عمد، بی درنگ قاضی کاظم میرزایی، به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل وقوع جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

تاکنون حدود ۱۵ نفر از افراد حاضر در این درگیری با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستگیر شده اند و تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل فراری ادامه دارد.
 
منبع: خراسان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->