عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علت خودداری همسر ترامپ از ملاقات او در بیمارستان چه بود؟

  • کد خبر: ۴۶۰۱۷
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
علت خودداری همسر ترامپ از ملاقات او در بیمارستان چه بود؟
گزارش‌ها حاکی از آن است که «ملانیا ترامپ» از ملاقات با همسرش در بیمارستان خودداری کرد، زیرا مایل نبود بادیگاردهایش در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار بگیرند.
به گزارش شهرآرانیوز به نقل از شبکه خبری ان بی سی، یک منبع ناشناس کاخ سفید گفت که بانوی اول آمریکا در طول دو روز آخر هفته به دلیل نگرانی از سرایت ویروس در انزوا باقی ماند.

این مقام به ان بی سی گفت: «او مبتلا به کووید ۱۹ است. این بیماری مامورانی را که خودروی حامل او را به بیمارستان رانده و کارمندان بیمارستان را که او را به اتاق ترامپ هدایت می‌کرده اند در معرض سرایت ویروس قرار می‌داد.»

ملانیا ترامپ در توییتی که روز دوشنبه به اشتراک گذاشت، مراتب حمایتش را از کادر پزشکی و پرستاران ابراز کرده و در ارتباط با وضع مزاجی اش گفت همچنان در خانه استراحت خواهد کرد.

وی نوشت: «خانواده من از بابت دعا‌ها و حمایت‌های شما سپاسگزار است. حالم خوب است و به استراحت در خانه ادامه می‌دهم. از کادر پزشکی و پرستاران در همه جا سپاسگزارم و برای بیماران و کسانی که افراد خانواده شان آماج ویروس شده اند دعا می‌کنم.»

این اقدام ملانیا در حالیست که همسرش دونالد ترامپ به دلیل آن که روز یکشنبه در اتومبیل در اطراف بیمارستان از مقابل هوادارانش عبور کرد، مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا متعاقب آن یک پزشک مرکز درمانی «والتر رید» این عمل او را برای به خطر انداختن سلامت ماموران امنیتی اش «دیوانگی» خواند.

دکتر «جیمز فیلیپس» که در برنامه‌های شبکه سی ان ان هم شرکت می‌کند، نوشت: «ممکن است بیماری به آن‌ها (ماموران امنیتی) هم سرایت کند. ممکن است بمیرند، برای یک «شوی سیاسی». ترامپ دستور داد جانشان را برای این شو به خطر بیندازند.»

دولت ترامپ روز دوشنبه اهمیت این خطر را ناچیز عنوان کرد و گفت خطر چیزی است که ماموران امنیتی آن را (به عنوان بخشی از کارشان) پذیرفته اند.

«مارک مدوز» رئیس ستاد کاخ سفید در برنامه «فاکس اند فرندز» شبکه خبری فاکس نیوز گفت ماموران امنیتی ترامپ بیش از پیش از ابزار حفاظت شخصی استفاده کردند، و این که هدف سایرین تنها «بهره برداری» از این موقعیت است.

مدوز گفت: «مامور امنیتی چطور در این محل قرار گرفته است؟ منظورم این است که ما با بالگرد رئیس جمهور به این جا آمدیم، مامور امنیتی با او بوده، در اتومبیل او بوده، با وجود این ما با استفاده از وسایل حفاظت شخصی بیشتر از ایمنی آن‌ها (در مقابل آلودگی به ویروس) اطمینان حاصل کردیم.»

در این میان، «کوری لواندوفسکی» مدیر سابق کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ به برنامه «تودی» ان بی سی گفت که رهبر عملیات سرویس امنیتی (ترامپ) و راننده او برای این ماموریت داوطلب شده بوده اند.

او گفت: «آن‌ها کار سختی دارند، اما مجبور نبوده اند چنین شغلی انتخاب کنند. هردو داوطلب شدند. فکر می‌کنم میان رئیس جمهور و دو مامور امنیتی داخل خودرو یک حائل شیشه‌ای بود.».

اما شبکه خبری سی ان ان از قول یک کاربر امنیتی ناشناس گفت: «این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد. بی احتیاطی محض بود. نارضایتی از نحوه رفتار با ما جایی که پای این بیماری به میان می‌آید به پیش از این برمی گردد. ما (ابزار یک بار مصرف) دورانداختنی نیستیم.»

سرویس‌های امنیتی و کاخ سفید به تقاضا برای اظهارنظر در این مورد پاسخ نداده اند.

در این میان، ترامپ در ویدئویی که روز یکشنبه پیش از دور دور در اطراف بیمارستان منتشر کرد در اشاره به ملانیا ترامپ گفت: «با بیماری به خوبی کنار می‌آید. ملانیا از من خواست به مناسبت احترامی که برای کشورمان قائل است، برای عشقی که به کشورمان دارد چیزی بگویم. حال هر دوی ما خوب است. ملانیا واقعا با بیماری به خوبی روبرو شد و شما احتمالا می‌دانید که او قدری از من جوان‌تر است، فقط کمی.»

منبع: جماران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->