تست کرونا با قرعه کشی از ۵ بازیکن ورامین/شبان و تقوی جنایتکار هستند؟!

  • کد خبر: ۴۶۰۵۰
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تست کرونا با قرعه کشی از ۵ بازیکن ورامین/شبان و تقوی جنایتکار هستند؟!
ر حالیکه ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت می‌گوید اگر کسی که کرونا مثبت است در شهر تردد کند، یک جانی، مجرم و جنایتکار است، فدراسیون والیبال از بازیکنانی که تست آن‌ها مثبت شده می‌خواهد که به فدراسیون پزشکی برای انجام دوباره تست مراجعه کنند!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار دو تیم والیبال شهرداری ورامین و سایپا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به دلیل کرونایی شدن ورامینی‌ها برگزار نشد. طبق قانون سازمان لیگ هر تیمی که ۹ بازیکن سالم داشته باشد باید مسابقه خود را برگزار کند، اما ورامینی‌ها مدعی بودند که تنها ۳ بازیکن آن‌ها یعنی احسن شیرکوند، ماهان حسین پور و جابر تست‌های شان منفی شده است.
به گفته ورامینی‌ها این تست‌ها در آزمایشگاهی انجام شده که مورد تایید وزارت بهداشت و اداره بهداشت استان آنهاست، اما مسئولان فدراسیون به آن تنها اتکا نکردند و گفتند باید تست‌ها راستی آزمایی شود. احسن شیرکوند بازیکن باتجربه ورامینی‌ها در این باره می‌گوید: «مسئولان فدراسیون تست اولیه را نپذیرفتند، اعلام کردند به مراکز مورد تایید بروید، آن را نیز انجام دادیم و بعد اعلام کردند باید به فدراسیون پزشکی برای انجام تست برویم و از بین ۲۴ بازیکن کرونایی هم قرعه کشی می‌کنیم و یک تعداد باید در فدراسیون پزشکی تست دهند.»
در نهایت فدراسیون ۵ بازیکن انتخاب کرد، مجتبی شبان و آرش تقوی به فدراسیون پزشکی رفتند و به صورت حضوری تست را انجام دادند، برای انجام تست ۳ بازیکن دیگر نیز فدراسیون پزشکی ماموران مبارزه با کرونا را به خانه‌های رضا اصلانی، بهزاد حیدر شاهی و مهرداد بابایی فرستاد و در خانه از آن‌ها تست کرونا گرفته شد که در نهایت تست هر ۵ بازیکن هم مثبت شد تا بازی دو تیم ورامین و سایپا در هفته هفتم لغو شود.
اینکه فدراسیون تا این اندازه سخت می‌گیرد و در واقع محکم کاری می‌کند اتفاق خوبی است، اما باید روش خود را تغییر دهد. در حالیکه ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت می‌گوید اگر کسی که کرونا مثبت است در شهر تردد کند، یک جانی، مجرم و جنایتکار است، فدراسیون والیبال از کسانی که تست آن‌ها مثبت شده می‌خواهد که در شهر تردد کنند و به فدراسیون پزشکی برای انجام دوباره تست مراجعه کنند! پس الان مجتبی شبان و آرش تقوی را می‌توان طبق گفته حریرچی جنایتکار دانست! اما مسبب آن چه کسی است؟ بدون شک مسئولان فدراسیون هستند که بدون فکر چنین تصمیمی اتخاذ کردند.
در اکثر کشور‌های دنیا کسانی که علائم کرونا دارند برای انجام تست حق بیرون رفتن از منزل را ندارند بلکه ماموران و پرستاران برای انجام تست به منزل آن‌ها می‌روند، پس فدراسیون هم بعد از این برای راستی آزمایی هایش باید ماموران را به خانه بازیکنان بفرستد تا تست‌ها را انجا دهند وگرنه معلوم نیست هر کدام از آن‌ها که ناقل هستند به چند نفر دیگر کرونا را انتقال دهند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->