ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس
سرخط خبرها

منجی پرسپولیس در شکایت النصر از چین می‌آید| رایزنی وزارت امور خارجه برای پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۴۶۰۸۴
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
  • ۱
منجی پرسپولیس در شکایت النصر از چین می‌آید| رایزنی وزارت امور خارجه برای پرسپولیس؟
یک رسانه عربی خبر داد بررسی پرونده پرسپولیس و النصر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به یکی از اعضای چینی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل داده شده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، یک رسانه سعودی از جزئیات تصمیم گیرندگان پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
 
نشریه «الشرق الاوسط» عربستان خبر داد لیم کیا تونگ، رئیس کمیته انضباطی سنگاپوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس تصمیم گیرنده نخواهد بود. این پرونده به شین روی چینی، نایب رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل داده شد.

طبق گزارش‌های رسیده این مسئول چینی می‌خواهد ۲ عضو شرقی کمیته انضباطی AFC را تصمیم گیرنده این پرونده کند. باشگاه ایرانی تا ظهر دیروز (چهارشنبه) به وقت مالزی مدارک خود را ارسال نکرده بود.

این رسانه سعودی در پایان درباره زمان صدور رای نهایی AFC در پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس خبر داد: طبق منابع آگاه رای نهایی AFC در این زمینه تا دوشنبه صادر می‌شود.
 
در همین رابطه با خبر شدیم شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه وزارت امور خارجه کشورمان رایزنی هایی با همتای چینی خود داشته است. همانطور که بارها پیش از این مطرح شده بود، عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه پرسپولیسی دو آتشه است و پیش از این هم در پرونده هایی مثل پرونده طارمی و ریزه اسپور گفته شد برای پرسپولیس رایزنی هایی داشته است.
 
حالا اما خبر می رسد وزارت امور خارجه برای حل مشکل به وجود آمده برای پرسپولیس دست به کار شده و از چینی ها خواسته است تا در پرونده شکایت النصر، همکاری لازم را برای موفقیت پرسپولیس و حضور این تیم در فینال آسیا داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
haoar
Netherlands
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
3
0
من موندم که اگر فدراسیون خطا نکرده چرا دست به دامان مقامات شدن ایا این سیاسی بودن این باشگاه را ثابت نمیکند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->