حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

حمایت رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی از اعتراضات سیاسی

  • کد خبر: ۴۶۰۸۷
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
حمایت رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی از اعتراضات سیاسی
رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی تاکید کرد از اعتراضات سیاسی روی سکو‌ها حمایت می‌کند.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی گفت که او معتقد است برخلاف سیاست رسمی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، ورزشکاران باید حق داشته باشند در طول بازی‌های المپیک دست به اعتراض سیاسی بزنند.

کو به عنوان یکی از حامیان جدی اعتراض ورزشکاران است که امروز این صحبت‌ها را در جریان بازدید از استادیوم ملی توکیو اعلام کرد.
 
به دنبال جنبش صورت گرفته و اعتراضات وسیع علیه نژادپرستی در جهان، تغییرات در قانون ۵۰ منشور المپیک برای ممنوعیت اعتراضات سیاسی در المپیک شدت گرفته است.
 
سباستین کو در این باره گفت: من خیلی شفاف بگویم؛ اگر ورزشکاری بخواهد روی سکو زانو بزند، من از او حمایت می‌کنم.

وی افزود: ورزشکاران بخشی از جهان هستند و آن‌ها می‌خواهند جهانی را که در آن زندگی می‌کنند منعکس کنند. برای من این کاملاً قابل قبول است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->