تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

پایان چشمی و استقلال

  • کد خبر: ۴۶۰۹۴
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
پایان چشمی و استقلال
پرونده روزبه چشمی و باشگاه استقلال را باید مختومه دانست. این بازیکن که در تمرین تیم ام اصلال قطر هم حاضر شده در روز‌های اخیر جدایی خود را از استقلال قطعی کرده است. چشمی با این تفاسیر درلیگ بیستم حضور نخواهد داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرونده روزبه چشمی و استقلال را باید مختومه دانست. این بازیکن در تمرینات تیم ام الصلال قطر حاضر شده و فصل بعد بازیکن استقلال نخواهد بود.

حتی روزنامه های قطری نیز به انعکاس خبر فوق پرداخته و اعلام کرده اند که این مدافع-هافبک ایرانی با تیم ام اصلال قرارداد منعقد کرده است. آن ها نوشته اند:« روزبه چشمی که از تیم استقلال تهران راهی ام‌صلال شده است جایگزین ایوب عزی در فهرست این تیم می‌شود. این بازیکن الجزایری مدتی قبل قراردادش با ام‌صلال را با توافق دوجانبه فسخ کرد. روزبه چشمی که در ترکیب تیم استقلال تهران در دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر نمایش برجسته‌ای داشت پس از پایان این رقابت‌ها قراردادش را با ام‌صلال امضا کرد.» جالب است که مدیران باشگاه استقلال هیچ واکنشی در مواجهه با جدایی چشمی نداشته اند. این انتقال در شرایطی انجام شده که گفته می شد چشمی در زمان مدیریت سعادتمند با استقلال قرارداد منعقد کرده است اما به نظر می رسد آن قرارداد فاقد اعتبار بوده و این بازیکن می توانسته در هر زمان از استقلال جدا شود. با جدایی چشمی یک بازیکن دو پسته که می توانست در دفاع و هافبک بازی کند از استقلال جدا شد. شاید جدایی او برای بازیکنان جدید خبر خوبی باشد تا فضای بهتری را تجربه کنند اما بدون شک استقلال را برای مقطع کوتاهی هم که شده با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->