سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

احساسات دوستداران "استاد" را درک می‌کنیم، اما هر تجمعی خطرآفرین است

  • کد خبر: ۴۶۱۳۳
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
احساسات دوستداران
معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به مراسم تدفین استاد آواز ایران و با بیان اینکه شرایط کرونا در کشور خطرناک و ظرفیت بیمارستان ها رو به تکمیل است، گفت: هرگونه تجمعی می تواند موجب انتشار بیماری کووید۱۹ شود و مطمئنا روح استاد هم خواستار این است که مردم ما سالم باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به مراسم تدفین استاد آواز ایران و با بیان اینکه شرایط کرونا در کشور خطرناک و ظرفیت بیمارستان ها رو به تکمیل است، گفت: هرگونه تجمعی می تواند موجب انتشار بیماری کووید۱۹ شود و مطمئنا روح استاد هم خواستار این است که مردم ما سالم باشند.

دکتر ایرج حریرچی، با اشاره به درگذشت خسرو  آواز ایران، استاد محمدرضا شجریان، هر گونه تجمعی در شرایط بحران کرونا را خطر آفرین خواند و گفت: در حال حاضر ما در شرایط بسیار خطیر و خطرناکی از نظر ابتلا مردم مان به بیماری کرونا هستیم و ظرفیت بیمارستان ها رو به تکمیل است.

وی افزود: در این شرایط، طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی، هرگونه تجمعی با هر نیتی که انجام می شود، می تواند موجب انتشار بیماری کووید۱۹ شود.

حریرچی تاکید کرد: ما احساسات مردم عزیز و دوستداران عزیز استاد شجریان را درک می کنیم. در عین حال شاهد تجمعاتی در تهران هم بودیم، اما خواهش و تقاضا می کنیم که در مشهد که محل تدفین استاد شجریان است، هیچگونه تجمعی رخ ندهد. مطمئنا روح استاد هم خواستار این است که مردم ما سالم باشند. همانطور که اربعین را برگزار نکردیم، مراسمات اینچنینی را هم نباید برگزار کنیم تا در دورانی که ثبات حاصل می شود، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی گفت: هر تجمعی بسته به شدتش می تواند موجب افزایش بیماری شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->