اعمال قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پایان مهلت یک ماهه دانشگاه‌ها برای انجام مصاحبه مجازی دکتری

  • کد خبر: ۴۶۱۶۶
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
پایان مهلت یک ماهه دانشگاه‌ها برای انجام مصاحبه مجازی دکتری
زرین آمیزی:دانشگاه‌ها تا ۲۰ مهر مهلت دارند نسبت به اتمام فرایند مصاحبه دکتری با داوطلبان اقدام کنند.
به گزارش شهرآرانیوز،فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین مهلت انجام مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه‌ها گفت: کنکور دکتری ناپیوسته ۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پنج شنبه ۹ مرداد در ۶۰ شهر کشور برگزار شد.
 

زرین آمیزی درباره نتایج دکتری بیان کرد: نتایج نهایی پذیرش داوطلبان دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها اول شهریور  اعلام و بعد از آن ثبت نام شروع شد.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تعداد داوطلبانی که در مرحله اول مجاز به انتخاب رشته دکتری شده بودند، ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر است که از این تعداد ۶۲ هزار و ۹۳۸ نفر در دوره‌های روزانه مجاز شدند. بر اساس آمار نهایی ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر در مهلت در نظر گرفته شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند.

او اظهار کرد: با پایان مهلت انتخاب رشته نیز ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر یعنی سه و نیم برابر ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها امکان دعوت به مصاحبه پیدا کردن در حالی که ظرفیت کل کنکور دکتری برای امسال ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر است که با ظرفیت ۱۰ هزار نفری دانشگاه آزاد اسلامی به حدود ۲۴ هزار نفر می‌رسد.

زرین آمیزی درباره آخرین مهلت دانشگاه‌ها برای دعوت به مصاحبه علمی افزود: دانشگاه‌ها تا ۲۰ مهر مهلت دارند نسبت به اتمام فرایند مصاحبه دکتری با داوطلبان اقدام کنند.  پذیرفته شدگان با توجه به اعلام دانشگاه‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام و شروع ترم جدید تحصیلی در آبان  اقدام کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->