نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

مرگ جوان ۲۵ ساله اوتیسمی در آتش‌سوزی اردوگاه دانش‌آموزی

  • کد خبر: ۴۶۱۹۲
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
مرگ جوان ۲۵ ساله اوتیسمی در آتش‌سوزی اردوگاه دانش‌آموزی
عصر پنجشنبه ۱۷ مهر با وقوع حادثه آتش‌سوزی در یکی از سوئیت‌های اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر تهران در محدوده تجریش، نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که گروهی پانزده‌نفره از بیماران اوتیسم در کانون حریق که یکی از اتاق‌ها بود، به همراه مربیانشان حضور داشته‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ عصر پنجشنبه با وقوع حادثه آتش‌سوزی در یکی از سوئیت‌های اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر تهران در محدوده تجریش، نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.
بررسی‌های میدانی آتش‌نشانان حکایت از آن داشت که محل حادثه یک ساختمان یک‌طبقه به مساحت ۴۰۰متر بوده و دارای چندین اتاق بوده است. ادامه بررسی‌ها نشان داد که گروهی پانزده‌نفره از بیماران اوتیسم در کانون حریق که یکی از اتاق‌ها بود، به همراه مربیانشان حضور داشته‌اند.

براساس اظهارات سخنگوی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان از دو ایستگاه به محل اعزام شده بودند. شاهدان به امدادگران اعلام می‌کنند که تمام افراد حاضر در کانون حریق را با کمک دیگر افراد، پیش از رسیدن آتش‌نشانان از محل خارج کرده‌اند و تنها جوانی نوزده‌ساله مقابل در ورودی حضور داشته که دچار سوختگی شده بود. آتش‌نشانان هم‌زمان با آغاز عملیات اطفای حریق با وجود دود غلیظ که تمام فضا را فرا گرفته بود، توانستند وارد کانون حریق شوند.


نامشخص بودن علت حادثه

سیدجلال ملکی با اشاره به اینکه امدادگران پس از ورود با جوانی بیست‌و‌پنج ساله که در آتش گرفتار شده و روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند، گفت: این فرد بلافاصله به بیرون منتقل و تحویل تکنیسین‌های اورژانس شد، اما پس از معاینات اولیه مشخص شد که او جان خود را از دست داده است. ملکی با بیان اینکه عملیات تا ساعت ۱۶:۱۰دقیقه ادامه یافت و سپس محل تحویل نیرو‌های انتظامی شد، اعلام کرد که علت حادثه هنوز مشخص نشده و گروهی از کارشناسان آتش‌نشانی تحقیقات خود را برای روشن شدن علت دقیق آن آغاز کرده‌اند.


یک کشته و یک مصدوم

سخنگوی اورژانس تهران نیز با بیان اینکه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، اعلام کرد: تنها مصدوم این حادثه که جوانی بیست‌و‌پنج ساله بود، دچار ۷۰درصد سوختگی شده بود که بلافاصله به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد.
به گفته مجتبی خالدی دیگر حادثه‌دیدگان نیز در محل از طریق اکسیژن‌تراپی درمان سرپایی شدند که نیازی به انتقال آن‌ها به مراکز درمانی نبود.

اردوگاه شهید باهنر، اردوگاهی دانش‌آموزی در شمال تهران است، که گفته می‌شود افراد حاضر در این خوابگاه نوزده تا بیست‌وشش ساله بوده و همگی مبتلا به بیماری اوتیسم بوده‌اند. فرد جان‌باخته نیز یکی از همین بیماران بوده و نتوانسته خودش را نجات دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->