خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تست ۶ نوع واکسن کرونا در کشور

  • کد خبر: ۴۶۲۳۷
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
  • ۵
تست ۶ نوع واکسن کرونا در کشور
رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا با بیان اینکه ۶نوع واکسن کرونا در کشور در حال تست هستند، گفت: ما عمدا در تولید این واکسن‌ها جلو نمی‌رویم.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مصطفی قانعی با اشاره به فعالیت محققان کشور در زمینه واکسن کرونا با بیان اینکه در حال حاضر ۶ نوع واکسن کرونا در حال تست هستند گفت: تمام واکسن‌های بیماری کرونای کشور در حال تست هستند و در فاز حیوانی به سر می‌برند و هیچکدام از این واکسن‌ها در فاز کارآزمایی بالینی قرار نگرفته‌اند.

وی گفت: فاز حیوانی معمولاً یک ماه طول می‌کشد که هنوز از مرحله فاز حیوانی یک ماه نگذشته است.

رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا گفت: البته برخی از این تعداد واکسن در کشور آزمایشگاهی و برخی حیوانی هستند.

قانعی تاکید کرد: ما عمداً در واکسن‌ها جلو نمی‌رویم تا ببینیم که در دنیا کدام واکسن بهتر جواب می‌دهد، زیرا اگر روی همه این تعداد واکسن چندصد میلیارد هزینه کنیم، ولی در نهایت از آن واکسن استفاده نکنیم خسارت مربوط به تولید را چه کسی می‌دهد.

وی افزود: ما آن‌قدری پول و بودجه نداریم که واکسن تولید، اما از آن واکسن استفاده نکنیم.

قانعی خاطر نشان کرد:، ولی در دنیا کمپانی‌هایی که هزینه می‌کنند تا واکسن کرونا تولید شود بودجه دارند، از این رو هر زمان فاز ۳ را پیش بردند، اثرگذاری بهتر واکسن و کم عارضه بودن آن مشخص می‌شود.

وی افزود: در همین راستا ما باید نگاه کنیم کدامیک از واکسن‌ها بهترین اثر و کمترین عارضه را دارد تا آن را به خط تولید برسانیم و هزینه‌ها را در تولید به کار بگیریم.
 
منبع: مهر

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
3
چه جوری یک ماه نگذشته بنده خدا
دروغ واسه چی
وزیر که اسفند گذشته 7ماه پیش گفت ما توی فاز حیوانی هستیم
می گن ادم دروغگو کم حافظه ست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
2
تو این جور چیزام فکر جیبشونن نه بودجه دارن نه پول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
1
2
افرین حرف حساب زدی جناب ح
افتخار ساخت واکسن هزینه را میبلعد جناب قانعی
مردم را چی فرض کردی جناب قانعی که این دروغای شاخدار را میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
1
دروغگو....دشمن خداست
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
دو ماه پیش گفتند فاز حیوانی تموم شده خسته نشدین از دورغ گفتن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->