پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

علی ابراهیمی: مانند یک سرباز به میدان می‌روم

  • کد خبر: ۴۶۳۴۶
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
علی ابراهیمی: مانند یک سرباز به میدان می‌روم
گپ‌وگفتی با علی ابراهیمی، فوتسالیست مشهدی، که چهره ویژه ۲ بازی اخیر تیم ملی فوتسال کشورمان با ازبکستان بود
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ نام مشترکی که در هر ۲ دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در میان گل‌زنان دیده می‌شود؛ نامی که حالا چهره‌ای جدید از شهر مشهد در ترکیب تیم ملی فوتسال به حساب می‌آید و قرار است ضلع سوم جاوید و طیبی در تیم ملی باشد.
 
علی ابراهیمی، فوتسالیست مشهدی تیم ملی، در ۲ دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان خوش درخشید و توانست در هر ۲ بازی گل‌زنی کند؛ دیدار‌هایی که به میزبانی تاشکند برگزار شد و اولین‌بار بود که ملی‌پوشان بعد از شیوع و فراگیری کرونا در یک دیدار دوستانه ملی به میدان می‌رفتند و از قضا با ۲ پیروزی ۲‌بر ۱ و ۳ بر ۲ به سود ملی‌پوشان ایرانی به پایان رسید. بازیکن مشهدی این فصل تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده «راگا»‌ی تهران در بازگشت از ازبکستان و بعد از درخشش در پیراهن تیم ملی، در گفتگو با شهرآرا‌ورزشی از فصل فشرده پیش‌رو و نگاهش به آینده تیم ملی می‌گوید.


* بعد از وقفه‌ای طولانی دوباره فوتسال به جریان افتاد...

- همین‌طور است. تعطیلی طولانی کرونایی در این مدت همه را اذیت کرد؛ اما با مساعدت فدراسیون و تدبیر کادر فنی، بالاخره چند اردو برگزار کردیم که منجر به برگزاری این ۲ دیدار دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان شد.

 

* و تو هم بعد از مد ت‌ها دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کردی.

- توفیقی برای من بود. تمام تلاشم را کردم که نظر کادر فنی را جلب کنم و مثل یک سرباز به میدان می‌روم. بالاخره هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و من هم می‌دانم باید با جان‌و‌دل کار کنم.

 

* بازیکنان جدیدی هم در این اردو حاضر بودند. البته تو هم عملکرد درخشانی داشتی. درباره ۲ بازی با ازبکستان بگو.

- این چند اردو ناظم‌الشریعه بازیکنان زیادی را به تیم ملی فراخوانده تا آن‌ها را آزمایش کند. در این ۲ بازی هم تغییر‌های زیادی داشتند و می‌توانم بگویم نفراتی کنار هم بازی کردند که شاید تا‌به‌حال با هم بازی نکرده بودند. با‌این‌همه ما در بازی اول مقابل ازبکستان سعی کردیم شکل‌و‌شمایل تیم ملی را حفظ کنیم و به برتری هم رسیدیم؛ اما در بازی دوم کمی کار گره خورد. ابتدا از ازبک‌ها عقب افتادیم، اما بازگشت خوبی داشتیم و توانستیم نتیجه بازی را به دست آوریم.

 

* ۲ گل در این ۲ بازی زدی. بازگشت خوبی است...

- در فوتسال تلاش همه بازیکنان منجر به گل می‌شود. اگر شما بخواهید درست حساب کنید، در فوتسال توپ از عقب به جریان می‌افتد و جلو می‌آید و نتیجه زحمت‌های همه بچه‌ها در چرخش توپ و تاکتیک زدن، با ضربه یک بازیکن در‌نهایت به گل ختم می‌شود. اول از همه خوش‌حالم که تیم ملی برنده بازی شد و بعد خوش‌حالم که این اتفاق توسط من رقم خورد.

* در ایام کرونا تمریناتت را دنبال می‌کردی؟

- راستش من در دوران کرونا خیلی زحمت کشیدم. تمریناتم را منظم دنبال کردم و تمام دستور‌های پزشکی را رعایت کردم تا بتوانم به سطح خوبی از آمادگی برسم. شکر خدا این تمرینات جواب هم داد و توانستم در پیراهن تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم.

 

* از تیم ملی بگذریم. برسیم به قراردادی که با «راگا»‌ی تهران بستی؛ یک تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده. چه شد که به این تیم پیوستی؟

- راگا تیم خوبی است که جمع دوستانه‌ای در این تیم تشکیل شده است. کار‌کردن با کشاورز خیلی لذت‌بخش است و تمام تلاش من و سایر بچه‌های تیم برای این است که بتوانیم به این تیم شأن و شخصیت بدهیم. ان‌شاءا... در سال‌های آینده هم مدیران این تیم اهداف بزرگ‌تری برای راگا در لیگ برتر دارند.

 

* چه شد که به‌یک‌باره از فرش‌آرا جدا شدی؟ تو تازه نیم‌فصل قبلی از چین به مشهد آمدی.

- اولین‌بار بود که برای یک تیم مشهدی در لیگ برتر بازی می‌کردم و پیش‌از این سابقه بازی در یک تیم مشهدی را داشتم؛ اما در لیگ دسته‌یک بود. از چین که آمدم، قرار بود دوباره لژیونر شوم؛ اما یکسری اتفاق‌ها نگذاشت که به چین برگردم.

 

* چه اتفاق‌هایی؟

- آن‌موقع با دالیان چین به توافق رسیده بودم و چینی‌ها هم بین من و یک بازیکن خارجی دیگر، من را انتخاب کرده بودند. در ایران بودم که متأسفانه به قطعی اینترنت خورد و چند روزی ارتباطم با جهان قطع شد. وقتی اینترنت وصل شد، فهمیدم مدیران باشگاه چندین‌بار با من ارتباط برقرار کرده و بعد از اینکه جوابی ندیده بودند، از جذبم منصرف شده بودند.

 

* برگردیم به فرش‌آرا. داشتی از دلایل جدایی‌ات از این تیم می‌گفتی. مشکلات مالی با باشگاه داشتی؟

- نه، به‌هیچ‌وجه. من وقتی به فرش‌آرا آمدم، گفتند مشکلات مالی داریم و من گفتم اصلا برایم مسائل مالی مهم نیست؛ چون به عشق مردم شهرم به فرش‌آرا آمدم. این مسئله را مجید مرتضایی هم در مصاحبه‌ای عنوان کرده که علی برایش پول مهم نبوده است.

 

* اما به نیم‌فصل نکشید، قید حضور در مشهد را زدی.

- قرارداد من با فرش‌آرا برای ۸ بازی بود. می‌خواستیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر برسیم که متأسفانه حاصل نشد. از نظر شخصی حضور خوبی در فرش‌آرا داشتم؛ اما احساس کردم این فصل برای اینکه بیشتر دیده شوم و به تیم ملی بیایم، باید تیمم را عوض کنم.

 

* به نظرت فوتسال مشهد می‌تواند قهرمان لیگ برتر باشد؟

- امیدوارم این اتفاق بیفتد. همه به‌دنبال این قهرمانی هستیم؛ چرا‌که معتقدم فوتسال مشهد ظرفیت‌های زیادی دارد و حقش است که یک‌بار بعد از این‌همه سال به قهرمانی لیگ برتر برسد. باید همه مدیران استان کمک کنند تا این اتفاق محقق شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->