عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قالیباف: بورس یک فرصت برای جذب نقدینگی است

  • کد خبر: ۴۶۴۵۴
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
قالیباف: بورس یک فرصت برای جذب نقدینگی است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بورس یک فرصت بزرگ برای جذب نقدینگی و جهت دهی آن به سمت پروژه‌های ملی است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با فعالان بازار سرمایه پس از شنیدن دغدغه‌های آنان در این زمینه، اظهار داشت: باید با شناخت محیط استراتژیک در شرایط فعلی و با همکاری یکدیگر، به یک اتفاق نظر و فهم مشترک نسبی در خصوص بازار‌های حوزه اقتصادی برسیم.
 
رئیس مجلس در ادامه بورس را یک فضای زنده دانست و گفت: ما در مجلس معتقدیم در تمام امور باید به شفافیت، هوشمندی، مردمی سازی و کارآمد سازی توجه داشته باشیم.

قالیباف همچنین پیشنهاد داد، جمعی از فعالان بازار سرمایه برآیند بورسی باشند، یعنی جمعی از بخش‌های حقیقی و حقوقی با گذاشتن وقت، ارتباط مداوم در این زمینه داشته باشند.

وی به بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: می‌خواهیم بدانیم فعالان بازار سرمایه از بودجه سال ۱۴۰۰ چه چیزی می‌خواهند و آنان باید پیشنهادات و نکته‌های خود را به ما ارائه کنند.

رئیس مجلس در ادامه گفت: بسیار مهم است که بازار سرمایه استقلال خودش را داشته باشد و این بازار باید برنامه اش را برای برنامه هفتم توسعه ارائه کند.

قالیباف افزود: ما در بورس باید مسایل مختلف اجتماعی، فرهنگی، محیط زیستی، سیاسی و امنیتی را در نظر بگیریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه تلویزیونی میدان با موضوع کارآفرینی گفت: صدا وسیما باید چنین برنامه‌هایی مشابهی را داشته باشد.
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->